GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Jag testade lite pyssel idag och det blev så bra :)
Stämplade och förde över det på ljus och testade att embossa på servetter å jag är nöjd med resultatet!
Min sambo har gjort ett monogram för oss och det ska vi beställa som stämpel (eventuellt i 2 storlekar) så vi kan fixa blockljus och servetter själva. här kommer bilder på det jag testade med andra stämplar
Emma - dina ljus är suprsnygga!
Vilken sorts transferpapper har du använt? Och hur fäste du det på ljusen? Eller är det glasen som har trycket på? *Skyller på dålig syn*...
/Sirenne
Emmma skrev 2012-04-05 07:32:02 följande:
Ljusen
Köpte IKEAs MJÖD ölglas till ljusen och har köpt transferpapper och
skrivit ut vårt monogram
Emma - dina ljus är suprsnygga!
Vilken sorts transferpapper har du använt? Och hur fäste du det på ljusen? Eller är det glasen som har trycket på? *Skyller på dålig syn*...
/Sirenne
Emmma skrev 2012-04-05 07:32:02 följande:
Tack!
/S
Om man har sitt monogram som stämpel kan man stämpla på en vit servett och sedan värma med tex embossingpistol/värmepistol så att man smälter fast monogrammet på ljuset
Ticketstrips,=drinkbiljetter i baren.
En del av vimpelgirlangen som ska sättas upp i festlokalen.
Det blev lite fel!
Här är ticketstripsen som vi ska ha som drinkbiljetter i baren.
Save the date-kort. A7-format. Bara enkel datautskrift på baksidan med namn, plats och datum.
Inbjudningskort. A6-format. Dubbelvikta med vanligt kopieringspapper innuti med all info på.
iphonefodrat till brud och brudgum.
En påse till våra rispåsar. Ena sidan...
...och andra sidan.
Rispåsarna är små kuvert vikta av papper.
Servettvikning och placeringsskyltar i ett.
Caketopper.
Gästbok, framsida...
...och baksida.