GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Tack :)
På internet, på en sida som hette Celebrations eller liknande, de har massa olika saker och en egen flik för bröllop.
Jag testade lite pyssel idag och det blev så bra :)
Stämplade och förde över det på ljus och testade att embossa på servetter å jag är nöjd med resultatet!
Min sambo har gjort ett monogram för oss och det ska vi beställa som stämpel (eventuellt i 2 storlekar) så vi kan fixa blockljus och servetter själva. här kommer bilder på det jag testade med andra stämplar.
Jag tycker att pärlemon är snyggast! den skimmrar lite men kontrasten är inte jätte stor. Silverfärgen blev lätt matt nrä man körde lite för länge med fönen så det var svårt att få hela mönstret bra. Ska nog testa lite andra färger med men jag gillar framförallt päremon på det vita!
Kan inte vänta tills jag får sätta igång och dekorera ljusen till resten! det var så roligt!!
Här kommer bild på våra inbjudningar.. fast inslagna!
Här är en bild från insidan.
Det är ett litet informationshäfte som är fast satt inne i inbjudan.
Här är en bild på det lilla informationshäftet när det är ihopvikt