GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Här var det lite dött... vad händer hos er? :))
Har pysslat placeringskortshållare! Såg dessa "dyra" på ebay för 9kr/st:
Man viker sen alltså upp ett par av cirklarna i mitten och placerar kortet där emellan =)
Jag har också gjort massa pyssel. Har inte kort på allt men på lite utav det :)
Nu är det här inget pyssel men vill ändå höra era åsikter. Vi har tänkt köpa de där vanliga och billiga ljushållarna från IKEA. Igår var jag på en affär och hittade dessa ljus och ljuslyktor, tyckte att de var fina och blir lite annorlunda. Vi kommer ha silver, vitt och en liten klick av ljusrosa som färgtema och jag blev förälskad i klotljusen! Ljusen kostar 5kr/st och ljuslyktorna/hållare (vad de nu heter) kostar 10kr/st.
Ska man slå till?
Precis, det kan man =) Har precis börjat testa. När det gäller servettringar är vi redan klara dock men det är ett bra budgettips! =)
u har vår stämpel äntligen kommit här ett test med guld på svartpapper!
Kommer att bli på grönt eller på ivory färgat papper sen, ska testa vad som blir snyggast! Vi ska även emblossa stämpeln med genomskinligt embloss pulver så att det sitter bättre och blir ännu snyggare.