• Hanna05

GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

• Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • Milli

Dessa bokstäver har jag målat och klistrat dit massa glitter :) De är 20cm höga och ska stå på våran scen.. :) Håller också på med våra ljusstakar som också ska blinga =)

• mlisso

Har precis pysslat färdigt ring asken som ska användas i Juli nästa år.
    Passar perfekt in på vårt Super Mario tema.

Nu är det bara vigselringarna som fattas (ringarna i asken är våra förlovningsringar som blev felingraverade).

• eleonoreida

:) såhär blev våra inbjuningar.
    Jag är absolut inte duktig på att pyssla, men tycker att det är himla roligt när man har tillgång till allt. Och det är så mycket personligare med egen gjorda än beställda :)

• filibustern
    eleonoreida skrev 2013-09-16 11:37:29 följande:
    :) såhär blev våra inbjuningar.
    Jag är absolut inte duktig på att pyssla, men tycker att det är himla roligt när man har tillgång till allt. Och det är så mycket personligare med egen gjorda än beställda :)

vad söta! :D
  • emelita

Filibustern, vart har du fått björkhjärtarna i från. Köpt eller gjort? I såfall hur?

• filibustern
    emelita skrev 2013-09-16 18:47:47 följande:
    Filibustern, vart har du fått björkhjärtarna i från. Köpt eller gjort? I såfall hur?

köpte! jag var på en pysselaffär (minns inte vad den hette!) i Umeå. 20 hjärtan för 52kr. det är visst en panduroprodukt, då de ska finnas på panduros hemsida! sök på näverhjärtan. 
  • 20140222

Mlisso: Vi älskar Super Mario Bros! . Kul tema

• AngieH

Gjorde dessa till ett kalas... men tycker att de hade passat så bra till bröllop! Kanske är jag lite bröllopssaknig. Men till tårtan, eller i små påsar som give aways.

Minimarängr, rosa och vita. De rosa är med jordgubbssmak. Söta och goda!

• SofieCB

Hejsan Alla!

Har tittat mycket här men aldrig skrivt.
    Men här är lite av mitt pyssel till vårt bröllop :) Våra ljuslycktor kommer se ut såhär.
    Sedan är det vår frågelåda som jag fått tips i någon tråd här, har dock hjort den i våra färger :)

Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)