GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Tack för hjälpen och snabbt svar :D
Här är en annan prototyp jag gjort. Allt ska skrivas ut från dator sen, men jag ville se hur det skulle kunna se ut. Jag kommer översätta inledningen till Svenska. Om de inte förstår resten får de väl ringa och fråga oss :P
Det här är bara en mall. Nu ska jag bestämma utseende på allt också. Om ni har tips på papper, snören och dekorationer så gärna hojta till!
Vi har köpt transparenta papper i ivory som man kan använda i skrivare. Vi kommer nog köra på lite antik/medeltids inspirerat. Men främst detaljer som har med Gotland och göra :)
Här kommer lite av mina pysslade grejer så här långt :) Vi kommer att ha ett trädgårdsbröllop på mitt landställe så materialen är mestadels plockade från stranden nedanför vårt hus och temat kommer att gå mestadels i spets.
Gud så fint :D AnnaBanana82 skrev 2013-12-18 13:42:11 följande:Här kommer lite av mina pysslade grejer så här långt :) Vi kommer att ha ett trädgårdsbröllop på mitt landställe så materialen är mestadels plockade från stranden nedanför vårt hus och temat kommer att gå mestadels i spets. Placeringskorten Stora bordsdekorationer som det ska stå ljuslyktor på och runt om, gjort egna av barnmatburkar klädda i spets. Tändsticksaskarna
Nu är inbjudningarna äntligen färdiga och utskickade! Temat är spets och marinblått :)
Nu är inbjudningarna äntligen färdiga och utskickade! Temat är spets och marinblått :)