GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Gjorde pyssel förra helgen, inte till bröllopet men till dotterns 7 års kalas. Hon har valt disco och då gjorde jag kalasinbjudan som en discokula :) Inte världens snyggaste discokula, men dottern blev så nöjd, för att inte tala om alla gästerna som fick en sån :)
Så här ser våra inbjudningar ut
Hej alla pysslare!
Jag undrar vart man kan köpa vita kort och kuvert för en bra peng?
Vi köpte våra på Cards & Pockets. http://www.cardsandpockets.com/
Ska göra ett försök att lägga upp bilder på mitt pysselDet jag gjort hittils är servettringar, bordsplaceringskort - fjärilar, tändsticksask och ljushållare Här är en översikt över bordet En närbild på ljushållare med pappersrosettVad tycker ni? Jag oroar mig lite över att det ska se barnkalasigt ut :/Och ursäkta att bilderna är på sniskan!
Nope! Bilderna funkade inte! Har explorer så det var en chansning, ursäkta onödiga inlägg!
Här är en bra sida där man bl.a kan köpa vita kort och kuvert:
www.pyhobby.se/-c-64.html
Riktigt snabb leverans också :)
Jag har letat efter ett par bekväma pumps till bröllopet. Sen kom jag på att jag har (hade) ett par gröna supersköna pumps i sko-skåpet. Jag drog fram lite glitter, hobbylim och lackspray :) Nu har jag ett par skor som matchar diamanten jag kommer bära ;)