GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Så synd jag pysslar jättemycket men eftersom jag bara använder mobil och ipad så kan jag inte vara med och bidra i tråden! Keep up the good work!
Tyvärr.. allt jag gör nu är ju hemligt med bröllopet. Men får ta kort och spara så lägger jag ut om jag kommer åt någon dator någon gång :)
Nu så kunde jag ladda upp =).
Har lagt i servetterna i servetthållarna nu med och det blev bra så det känns toppen =)
Vad roligt att se att man kan sitta så många vid honörsbordet, jag har varit så kluven kring just den biten. Så tack för den visade bilden av er placering :D Maddox skrev 2014-02-08 19:32:19 följande:Nu så kunde jag ladda upp =).Har lagt i servetterna i servetthållarna nu med och det blev bra så det känns toppen =)
Ja absolut. ja har våra föräldrar och mina syskon med respektive där framme :) Hade inte velat ta bort någon av dom därifrån. :)
Bra att man kan hjälpas åt, ibland vet man ju varken in eller ut :)
Glytten skrev 2014-02-06 16:54:19 följande:
Hej! Spännande att följa alla i deras planeringar!! Vi har också silver som en av våra färger, jag ville också ha silver på bordet! Jag köpte vinglas på loppisar ( du kan säkert få ihop av bekanta som har några udda enstaka glas) köpte sedan silver sprayfärg och sprayade all glas som jag sen ska ha värmeljus i! Knyter nog på vita sidenband strax ovanför foten. Blev väldigt billigt och tror det kommer bli fina effekter!! Hoppas att du hittar det du vill ha...
Så fint!
Lyxiga servettringar