GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
WOW - supersnyggt!
Jag har med gått i funderingen på att förvandla ett par (röda) skor på det sättet. Hur gjorde du? Mina är i skin så de har ju blivit smörjda med skofett några gånger, gjorde du rent dem med nått innan så att färgen skulle fästa. hade du sprayflaska med glitter osv??
Frupuff: mina skor hade en bra yta så jag målade dom med en oljebaserat silverfärg sen blandade jag löst glitter med lim och penslade på, sen hällde jag löst glitter över limblandningen sen använde jag en lacksprey för att fixera. Du kanske kan rengöra ytan med aceton eller målartvätt först, kanske till och med sandpappra lite för att få en yta där färgen fäster?
camwic
Har inte ens tänkt på att det kan finnas sådana i mataffären haha! Ska spana efter dom under nästa vända till maxi! Får köpa ett pack och kolla.
Håller på med pappersblommor tänkte ha dem som centerpieces (halva släkten är tokallergisk mot växter. Men får dem inte riktigt perfekta. Men för första försöket är jag väl nöjd (har nästan 2år till på mig). Är en hortensia om någon undrar. Kanske blir bättre om man sätter ihop flera blommor både hortensior och andra sorter. Eller kanske byter papper. Eller sover så blir det kanske bättre när jag vaknar.