GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Glädjetårar på engelska= joyful cry ;) fast jag föredrar också svenska, speciellt när annan information är på svenska. Men om ni har många utländska gäster så förstår jag behovet av engelska :) Inte menat som kritik, alla sakerna så fina ut :) ville bara dela med mig av min första tanke.
IdaRebeccka och JW2014: Tack för feedback! Ska fundera lite på hur jag ska formulera mig på näsdukarna. Engelskan är egentligen inte nödvändig för gästernas skull, men vet inte riktigt om jag håller med er angående att det låter finare på svenska ;) Däremot tänkte jag på att det bästa nog är att hålla sig till ett språk så att jag därför måste bestämma hur jag ska skriva på rispåsen också.
Ååå så fin låda och kort du gjort. :)
Jag funderar också på att göra färdiga blad för gästerna att fylla i. Vad använde du för papper? Vanliga A4 känns för tunna och sladdriga :)
Ååå så fin låda och kort du gjort. :)
Jag funderar också på att göra färdiga blad för gästerna att fylla i. Vad använde du för papper? Vanliga A4 känns för tunna och sladdriga :)
Vanligt kopieringspapper väger 80 gram/m2. Så det blir ju 1,5 gånger så tjockt som vanligt kopieringspapper.
Vanligt kopieringspapper väger 80 gram/m2. Så det blir ju 1,5 gånger så tjockt som vanligt kopieringspapper.
Tack för svar på den funderingen Rexmer! :)
Veronika84.. Om du vill slippa toarullen så kan du ju alltid ta sockerstärkelse på spetsbandet, låta det torka och försiktigt dra av det från rullen, så håller sig spetsbandet i samma form fast man kan se igenom.. Förstår du hur jag menar!? Florsocker och vatten är allt som behövs.. Blir himla snyggt! Går att göra med små virkade dukar som man lägger över burkar.. Vips så har du både "skålar" och värmeljushållare!