GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Instämmer Instämmer med ovanstående. Creperos idéen tar jag och utvecklar till någon form av bordsdekoration. Men hur många rosor får man ut per crepepapper?
Jag tänkte virka egna servettringar någon som har något mönster?
Här kan ni se en av dom gamla väskorna som skall stå vid vigseln (utomhus vigsel)
I väskan så står det påsar, i varje påse så ligger det, ett kit med näsdukar (se tidigare layout för ettikett på näsduks"påsen"), ris, text till psalm, en kaka som ligger i en cellofanpåse.
Hej! WOW vad fint! SÅ ska jag också göra :)
Får jag fråga... ligger riset löst däri?
Nu är inbjudningarna äntligen färdiga och utskickade! Temat är spets och marinblått :)
Här kommer våra inbjudningskort! Kan STARKT rekommendera att köpa pysselgrejer på PY Hobby. Tyckte det va riktigt billig i jämförelse med andra pysselsajter jag hittat och har man en fråga får man svar av dem jättesnabbt
Ja fick hjälp av en tej på PY hobby då ett mönsterpapper som de hade på sin sida var slut.
Hon kollade upp en annan sida där det fanns och skickade info till mig.
Det var mer service än jag hade väntat mig:)
Haha, vilket sammanträffande! Jag satt väldigt länge och försökte hitta på ett monogram som blev snyggt med J och C, var inte det lättaste kan jag säga ;)
Vi gifter oss på fredagen den 8 augusti och har festen då, men eftersom vi kommer vara på mitt landställe (ca 50 mil bort) så kommer vi att bjuda på lite mingelfest på lördagen också, så "lördagen den 9 augusti" är mer en rubrik för att tala om att det blir fest hela helgen ;p