• Hanna05

GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

• Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • Fremm

Laures, tack för din åsikt om servetten...

Här kommer min åsikt om dina fina save the dates... tycker typsnittet va jättefint och all formulering förutom spara datumet, tycker som sjörå, skriv hellre reservera, boka in ´då spara känns så svengelska direktöversatt...

Vore nog snyggast utan vitt om du kan lösa det. :)

• Fremm
    Fremm skrev 2012-09-27 10:21:07 följande:

Laures, tack för din åsikt om servetten...

Här kommer min åsikt om dina fina save the dates... tycker typsnittet va jättefint och all formulering förutom spara datumet, tycker som sjörå, skriv hellre reservera, boka in ´då spara känns så svengelska direktöversatt...

Vore nog snyggast utan vitt om du kan lösa det. :)

oj vi skrev visst samtidigt - ser mkt bättre ut!! :)
  • hallonfrossa
    LAURES:

Nu blev det kanon!!
    Jätte snygga kort!

Skrattande 
  • Makeupmyday

Jättesnyggt!

Laures skrev 2012-09-27 10:20:01 följande:
    Blev detta bättre? Det var ju enkelt att ta bort det vita! Jag var nog trött igår...

• MrsButterfly

Nu är jag äntligen klar med vigselprogrammen! =D

• Tilda93
    Blev detta bättre? Det var ju enkelt att ta bort det vita! Jag var nog trött igår...

tycker att det blev MYCKET finare! och lättare läsbart, man får tänka på dem gamla också ;)
  • FrökenSnartFru

Texten är bra, men att arbeta i Paint är ju ingen höjdare. Känns inte texten både suddig och pixelerad?
    Ska ni skicka ut kort, eller maila dem?
  • Kotthare

Mycket bättre! Men jag förstår inte att du står ut med att pyssla i paint... 
Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)