• Hanna05

GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

• Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • Tokig

Våra vigselprogram - inspirerade av pulmonate fina program som hon lagt upp här på BT.

• msE
    Tokig skrev 2012-10-02 10:09:42 följande:
    Våra vigselprogram - inspirerade av pulmonate fina program som hon lagt upp här på BT.

Vilket fint program,  enkelt men informativt o skojsigt samtidigt, denna kommer copy paste ner i min inspirationsfolder om det är okej Glad
  • Tokig

msE: Helt ok för mig. Men som sagt. Det är Pulmonate som är hjärnan bakom det egentligen :)

• Burre

Är inne på nåt liknande men att man kan använda vigselprogrammet till att fläkta sig med :) Vet ni vart man kan få tag på sånna där "pinnar" eller "spatlar"  eller hur det stavas! ?

• Tokig

Burre: Finns i hobbybutiker, typ Panduro

• Burre

Hahaha hade jag inte ens tänkt på.. ibland står det heeeeeeeelt still =)

• Ponduss
    Burre skrev 2012-10-02 10:58:07 följande:
    Är inne på nåt liknande men att man kan använda vigselprogrammet till att fläkta sig med :) Vet ni vart man kan få tag på sånna där "pinnar" eller "spatlar" eller hur det stavas! ?
    Man kanske kan köpa såna där pinnar som man rör om med i färgburkar, finns ju att köpa i flerpack billigt på typ biltema eller liknande... Tänkte att det antagligen är billigare än på panduro =)
  • Burre

Ponduss skrev 2012-10-02 14:24:54 följande:
    Man kanske kan köpa såna där pinnar som man rör om med i färgburkar, finns ju att köpa i flerpack billigt på typ biltema eller liknande... Tänkte att det antagligen är billigare än på panduro =)
    Ja men herregud vilken bra idee =) De ska jag genast kika på när jag är i linköpingstad nästa gång :)

Behöver lite andra tankar här också... Har suttit och gjort de som ska in i våra inbjudningskort... Men vad tycker ni?? Vad skulle ni gjort/ändrat på mm.. ja alla förslag är välkomman =)
  • FrökenMäkelä
    Burre skrev 2012-10-02 14:56:47 följande:
    Ja men herregud vilken bra idee =) De ska jag genast kika på när jag är i linköpingstad nästa gång :)

Behöver lite andra tankar här också... Har suttit och gjort de som ska in i våra inbjudningskort... Men vad tycker ni?? Vad skulle ni gjort/ändrat på mm.. ja alla förslag är välkomman =)
    Dock kommer - hade jag ändrat till  Med undantag för våra egna barn .... osv..
  • Burre
    FrökenMäkelä skrev 2012-10-02 15:41:01 följande:
    Dock kommer - hade jag ändrat till  Med undantag för våra egna barn .... osv..
    Ja det låter faktiskt mycket bättre... :)
Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)