• Hanna05

GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

• Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • Tilda93
    Tokig skrev 2012-10-03 20:57:47 följande:
    Vi har nio burkar totalt:

1) Brudens favorit
    2) Brudgummens favorit
    3) Bestmans favorit
    4) Tärnans favorit
    5) Brudnäbbens favorit (Fast här står det hennes namn istället, alltså t ex Lisas favorit)
    6) Brudens mammas favorit
    7) Brudens pappas favorit
    8) Brudgummens mammas favorit
    9) Brudgummens pappas favorit

Var inne på att ha "Svärmors favorit"/"Svärfars favorit" och liksom bunta ihop föräldrarna... men de har så väldigt olika godissmak så det funkade inte riktigt. Det trixiga har faktiskt varit att komma på vad allas favoriter är + att det ska bli lite olika grejer. Blev väldigt lätt massor av choklad.
    Men jag hoppas vi lyckats pricka in deras favoriter och att de tycker det är lite härligt och en kärleksförklaring från oss till dom. 
    Jag hoppas de uppskattar det. 
    Gud så smart :D
  • Tokig

Sista pysslet (...imorn är det ju dags) våra små kuber. Kommer finnas på borden. Lite informaton + en bild från kvällen då vi träffades ("nyförälskade") och en bild från förlovningen ("nyförlovade").

Innan de är ihopvikta:

• vinterfrost

Tokig, jättefint pyssel! Lycka till imorgon och grattis

• Burre
    Tokig lycka till i morgon <3

Glöm ej bildbomba oss efter, dina pyssel är så bra =)
  • AngelicaSTHLM
    Tokig skrev 2012-10-05 08:27:11 följande:

Sista pysslet (...imorn är det ju dags) våra små kuber. Kommer finnas på borden. Lite informaton + en bild från kvällen då vi träffades ("nyförälskade") och en bild från förlovningen ("nyförlovade").

Innan de är ihopvikta:

Fiint!! - Den snor jag - om det är ok! LYCKA TILL IMORGON!!!
  • Tokig
    Burre skrev 2012-10-05 08:34:42 följande:
    Tokig lycka till i morgon <3

Glöm ej bildbomba oss efter, dina pyssel är så bra =)
    Tack snälla du! Jag som varit ledsen för att vi kommer få ett opersonligt bröllop... så det värmer med uppmuntran :)
  • Tokig
    AngelicaSTHLM skrev 2012-10-05 08:49:48 följande:
    Fiint!! - Den snor jag - om det är ok! LYCKA TILL IMORGON!!!

Såklart, stjäl på bara. Hojta om dnu vill att jag ska maila mallen M2B skapade.

Och tack! Bröllopet smygstartar ikväll med bastu coh mys.

• Burre
    Tokig skrev 2012-10-05 09:15:10 följande:
    Tack snälla du! Jag som varit ledsen för att vi kommer få ett opersonligt bröllop... så det värmer med uppmuntran :)
    Jätte fina saker =)

All lycka!
  • Fremm

Tokig! Stort Lycka till i morgon och ha en underbar dag! :) Jättefina pyssel du gjort, hoppas på få ser mer från den stora dagen sen! :)

Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)