GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Alltså, jag blir så grymt imponerad av hur duktiga och kreativa alla är!
Här kommer iaf mitt något enklare pyssel. (OBS!! Detta är bara "prototyper" alltså inte färdiga att användas)
Vårt tema är lila, vitt och svart med detaljer i silver. Tanken med rosetterna är att det ska vara en återkommande detalj i inbjudningskort, placerkort och servetterna. I strutarna kommer det ligga några godisar till gästerna ifall dom behöver få upp blodsockret lite innan det är dax för maten.
Alltså, jag blir så grymt imponerad av hur duktiga och kreativa alla är!
Här kommer iaf mitt något enklare pyssel. (OBS!! Detta är bara "prototyper" alltså inte färdiga att användas)
Vårt tema är lila, vitt och svart med detaljer i silver. Tanken med rosetterna är att det ska vara en återkommande detalj i inbjudningskort, placerkort och servetterna. I strutarna kommer det ligga några godisar till gästerna ifall dom behöver få upp blodsockret lite innan det är dax för maten.
Blir till att köpa en massa snygga julkulor i vitt och silver att dekorera med.
Älskar den här tårtan! Ska ta med mig en bild och se om man kan få nått liknande
Namn lapparna ska vara kottar som sprayas med silver och sånna ska även ligga som dekoration tillsammans med ljus och nått annat som jag inte har kommit på ännu.
Nu har vi bestämt oss och är nöjda båda två, såhär blir korten.
Det blev ju jättefint!
Att dekorera ena hörnet hade inte jag tänkt ¨på, men det blev jättebra!
Åh, va läckert! :) Men om du vill smyga in nån färg så funkar ju ljusa kalla färger, som tex ljusblått eller ljuslila. Men vitt o siver är otroligt fint och "vintrigt". :)
En kompis till mig som gifte sig på vintern tog det steget längre och sprayade konstsnö (sånt man kan ha på fönsterna eller julgranen) med lite glitter på ljuslykorna och vattenkarafferna. Det blev rätt läckert. :)