GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Blir till att köpa en massa snygga julkulor i vitt och silver att dekorera med.
En kompis till mig som gifte sig på vintern tog det steget längre och sprayade konstsnö (sånt man kan ha på fönsterna eller julgranen) med lite glitter på ljuslykorna och vattenkarafferna. Det blev rätt läckert. :)
här är våra STD-kort gjort på datorn
Blir till att köpa en massa snygga julkulor i vitt och silver att dekorera med.
Älskar den här tårtan! Ska ta med mig en bild och se om man kan få nått liknande
Namn lapparna ska vara kottar som sprayas med silver och sånna ska även ligga som dekoration tillsammans med ljus och nått annat som jag inte har kommit på ännu.
Jag va bara tvungen att lägga upp en länk på en urfräck klänning jag kom att tänka på när du skrev att ni ska ha vitt och silver. :)
http://www.missmoneypenny.nu/sv/balklanningar-1/vacker-balklanning-i-silver-stl-3436.html
Tycker den är hur häftig som helst!
Pappersstrutar till godisbordet
Inbjudan postas idag så nu kan jag börja med resten av pysslet, då vår "lilla" hemlighet inte längre är hemlig......