GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Så här ska våra inbjudningskort se ut. Detta är dock en prototyp så bortse från limbubblor och dåligt klippt papper =P
Sånt där ljus bara måste jag prova göra! hur snyggt som helst!
Men tar inte servetten eld när man eldar ljuset?
NEJ! Servetten tar inte eld på ljusen jag gjort. Eller iaf inte på de jag provat innan. Vet inte om det är att servetten blir så otroligt tunn och sedan blandas med stearinet. Men ibland viker inte kanten in sig så att man har fått fixa med fingrarna.
Så detta är jättekul då man kan göra hur dana ljus man vill på ett enkelt sätt......
Lycka till ni som ska prova!
Vårat "save the date" kort. (endast prototyp)
Framsidan
2.
På baksidan finns en magnet så att den går att fästa på kylskåpet som "kom ihåg"
vet inte riktigt om jag ska ha något mera än bara namnen och rosetten på korten... prövade med lite stenar (sitter lite snett och så nu men det får ni ha överseende med haha, det är bara inne på prototyperna än så länge)
Någon som har någon bra idé om vad man kan ha där nere, eller ska man ha stenarna eller ingenting?
Jättefint vilket som!
Tänkte dock på namnföljden. Enligt vett&ettikett ska kvinnans namn alltid stå först, men det kan man förståss göra som man vill :)