• Hanna05

GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

• Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • LinneaR
    FrökenMäkelä skrev 2012-11-03 15:38:46 följande:
    Åh, vad fina!
    Tack så mycket!
  • MTB

Har påbörjat pysselmanin inför bröllopet. Min största undran nu är ju hur man förvarar dom så att pappret håller sig fint tills nästa september!?
  • LinneaR
    MTB skrev 2012-11-03 16:15:22 följande:

Jättefina namnskyltar! Hur har du gjort dem? pappret böjer ju sig så fint:)
  • MTB

Jag klippte en 2cm lång remsa från ett litet hårdare papper köpt på panduro. Vek det på mitten, skrev namnet o sen rullade jag remsorna på en penna.  =)

• Biographic

LinneaR: jättefina! Vad har du stämplat med?

• LinneaR
    Biographic skrev 2012-11-03 19:57:14 följande:
    LinneaR: jättefina! Vad har du stämplat med?
    Köpte ett kit med bokstavs- och sifferstämplar på Granit. De hade två storlekar och jag valde den minsta. Setet kostade bara 79 kr vilket jag tyckte var ok...kollade på panduro och där var de mycket dyrare.Sådana stämplar finns nog att köpa lite varstans då de är den vanliga typen med träkloss.

Är dock rätt svårt att få till det snyggt, så fick slänga några tårtpapper:) men lite "fel" tycker jag inte gör något då det ändå är handstämplat och tanken är ju att det ska vara lite snett och vint!
  • Biographic

Åh, ska be min syster köpa åt mig, den affären finns inte här.

• Linnea89

Är nu färdig med våra save-the-dates, och snart är det dags att skicka dem! :)
  • LinneaR

Nu har jag gjort klart några av våra save the dates. Fotot är taget när de sitter på kylskåpet - har satt en liten magnet på baksidan. Där står även våra namn.

Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)