• Hanna05

GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

• Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • Chicita
    Nevertheless skrev 2012-11-19 09:59:17 följande:
    Det finns massor med mallar om att vika askar. 
    För att få andra proportioner så ändrar du ju botten-storleken helt enkelt och krymper ner sidorna.

Här är en beskrivning bland annat
    kristinasscrapbookingblogg.se/konsten-att-vika-en-ask-helt-utan-klister-eller-tejp/

Om du vill använda två papper, så skulle jag rekommendera att limma ihop dom med limstift först, annars kommer du att få gråa hår av att dom åker snett när du börjar vika osv. 
  • lillsmilla

Min tur att bildbomba denna tråden lite! :)

Mitt alternativ till gästbok:

Skyltar för gästbok, godisbord och cd-skivor:

Fickor för cd-r skivorna och tags att sätta på godisburkarna:

Min bukett och mannens plus näbbens knapphålsblommor:

En girlang som jag tänkte hänga på bordskanten framför oss:

• Stoxoz

Gillade iden med cd-skivorna för bilderna. Delade ni ut dem på bröllopet? Var sköpte ni skivorna?

• lillsmilla
    Stoxoz skrev 2012-11-19 20:34:32 följande:
    Gillade iden med cd-skivorna för bilderna. Delade ni ut dem på bröllopet? Var sköpte ni skivorna?
    Tanken är att vi ska ha dem i en låda vid utgången, och så skriva i festhäftet att gästerna gärna får ta en och att vi blir glada om de vill bränna ner och skicka sina bilder till oss!

CD-r skivor finns att köpa lite överallt, alla mediaaffärer (El-giganten, Siba, MediaMarkt m.fl) och även typ ICA Maxi och liknande.
  • Fremm

lillsmilla - har du ingen blogg eller något jag tycker du har så himla bra smak och är så pysslig att jag skulle vilja se mer av det du pysslat och planerat inför ert bröllop, när är det är tur att gifta er? Jättefina saker du gjort!!

• CeciliaX

Jättefint lillsmilla! {#emotions_dlg.flower}
    Kan du inte berätta mer om gästboken? Hur har du gjort?
    Ligger det tomma resp något att fylla i bakom flikarna? Vad står det på "första sidan"?

• CeciliaX
    CeciliaX skrev 2012-11-20 13:00:46 följande:

Jättefint lillsmilla! {#emotions_dlg.flower}
    Kan du inte berätta mer om gästboken? Hur har du gjort?
    Ligger det tomma resp något att fylla i bakom flikarna? Vad står det på "första sidan"?

När jag tittade in gästbokstråden fick jag svar på min fråga ... som jag dessutom redan fått på mail Skäms ups.
    Gjorde inte kopplingen först! Resultatet blev verkligen jättefint!
  • lillsmilla

Åh tack! Vad glad jag blir! Vår dag är den 2/2, tiden springer iväg och snart är det minsann dags!!! Fremm, har en blogg på skapatavfrida.blogspot.com men har inte alls bloggat om bröllopet där, ännu i alla fall... Men håll ut, det lär komma.

• lordoz
    CeciliaX skrev 2012-11-20 13:08:42 följande:
    När jag tittade in gästbokstråden fick jag svar på min fråga ... som jag dessutom redan fått på mail Skäms ups.
    Gjorde inte kopplingen först! Resultatet blev verkligen jättefint!
    Gästbokstråden??
  • julle79

jag gjorde så jag anmälde mitt inlägg å då försvann resten oxå

Chicita skrev 2012-11-19 10:35:26 följande:
    Det verkar vara borta nu... Glad (om jag inte såg helt galet)
    Men annars kan man anmäla sitt eget inlägg (man trycker på knappen med handen ovanför inlägget) och väljer typ "övrigt" som alternativ och säger att man gjorde fel och ber att dom tar bort inlägget.
Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)