GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Min tur att bildbomba denna tråden lite! :)
Mitt alternativ till gästbok:
Gillade iden med cd-skivorna för bilderna. Delade ni ut dem på bröllopet? Var sköpte ni skivorna?
lillsmilla - har du ingen blogg eller något jag tycker du har så himla bra smak och är så pysslig att jag skulle vilja se mer av det du pysslat och planerat inför ert bröllop, när är det är tur att gifta er? Jättefina saker du gjort!!
Jättefint lillsmilla!
Kan du inte berätta mer om gästboken? Hur har du gjort?
Ligger det tomma resp något att fylla i bakom flikarna? Vad står det på "första sidan"?
Jättefint lillsmilla!
Kan du inte berätta mer om gästboken? Hur har du gjort?
Ligger det tomma resp något att fylla i bakom flikarna? Vad står det på "första sidan"?
Åh tack! Vad glad jag blir! Vår dag är den 2/2, tiden springer iväg och snart är det minsann dags!!! Fremm, har en blogg på skapatavfrida.blogspot.com men har inte alls bloggat om bröllopet där, ännu i alla fall... Men håll ut, det lär komma.
jag gjorde så jag anmälde mitt inlägg å då försvann resten oxå