• Hanna05

GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

• Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • Heltillhalv

Jag har gjort en pappersorkidé som vi ska sätta på locket till favoraskarna! Jag köpte vita från Lightinthebox och ville piffa upp dem lite, och eftersom orkidé är 'vår' blomma så passade det perfekt tycker jag De var väldigt enkla att göra, vita kaffefilter, rx lim och vattenfärger från Clas Ohlson är allt som behövs! Jag använde mig iofs av en hårtork oxå, så jag fick lite naturligare böjning på bladen! Blåste när jag målat dem och låtit det torka lite innan.. Ska dock ändra den gula delen mitt i, det blev så platt så ska försöka mig på olika saker för att få den upphöjd..

• Maya

Hej!
    Vi kommer att ha tema lantlig romantik (lite gammeldags) så vi sparar på alla glasburkar vi förbrukat. Det kan vara marmelad, salsasås och olivglasburkar bland annat. Bara att lägga i blöt och ta bort etiketten och diska såklart. Jag har tänkt att vissa ska vara ljus i, flytljus eller vanliga. Sen kommer jag nog dekorera andra med pärlor och mossa och ha som blomvaser också. Tror det kan bli riktigt snyggt med brytning på rustikt och lite lyx! 

Om man vill så kan man ju också göra egna etiketter och limma på, har sett riktigt lyxiga med tapet runt. (Ej min bild, googlad)
  • MamaMia

Här är mina inbjudningskort, som jag är såå nöjd med!

Ska ha ljusrosa/grå/silver tema :)

Duger dem, eller för mycket..?

Har en massa pyssel jag ska göra, så kul!

• MamaMia

Här är mina inbjudningskort, som jag är såå nöjd med!

Ska ha ljusrosa/grå/silver tema :)

Duger dem, eller för mycket..?

Har en massa pyssel jag ska göra, så kul!

Glömde bilden juh! Den verkar heller inte vilja komma med! Provar igen...

• stormhelen
    MamaMia skrev 2013-01-17 19:57:20 följande:

NU så! =)
    juni 2013

Jag tycker att korten blev jätte fina.  

Däremot så tycker jag att "stenarna" på bandet blir lite för mycket. Men det är ju bara jag det, smaken är ju som baken så att säga. Tungan ute

• MamaMia
    stormhelen skrev 2013-01-17 20:04:22 följande:

Jag tycker att korten blev jätte fina.

Däremot så tycker jag att "stenarna" på bandet blir lite för mycket. Men det är ju bara jag det, smaken är ju som baken så att säga. Tungan ute

Ja kanske... när du säger de :)

Ska prova utan, mannen ville heller inte ha för mycket krås men får se.

Alltid bra med feedback! :)

Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)