• Hanna05

GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

• Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • Chicita
    JuliaNilsson skrev 2012-11-28 22:30:10 följande:

Våra placeringskort
    Påminnde om våra 
    Synd nog har jag ingen närbild (förutom i mitt galleri, som jag inte kan kopiera och lägga in här och även om det är öppet för alla så verkar ingen kunna se alla bilder)

Men det kanske går att se här

• JuliaNilsson
    Chicita skrev 2012-11-28 22:37:11 följande:
    Påminnde om våra 
    Synd nog har jag ingen närbild (förutom i mitt galleri, som jag inte kan kopiera och lägga in här och även om det är öppet för alla så verkar ingen kunna se alla bilder)

Men det kanske går att se här

Ja, men titta, exakt samma komposition och "brända" kanter! Så bra smak ni har ;) 
  • CoG

Jag gillar verkligen era placeringskort!
    Superfint!

JuliaNilsson skrev 2012-11-28 22:30:10 följande:

Våra placeringskort

Våra servettringar.
  • Chicita
    JuliaNilsson skrev 2012-11-28 23:25:07 följande:
    Ja, men titta, exakt samma komposition och "brända" kanter! Så bra smak ni har ;) 
    Ja ni också Flört
  • Millisch

Nu har jag och min tärna pysslat lite mer, nästan alla festprogram är klara. I alla fall skalen till dem då innehållet får skrivas ut när vi vet vilka gäster som kommer osv. =)
  • Kakan 81

Inbjudningskort och festprogram i färgtema grönt och vitt samt lite guld och silver. Vi tänkte guld först men kom på att silver blir finare till dukningen.

• aerikaandersson

Vilken härlig tråd! Och jag har inte tagit mig igenom alla svaren än Glad .
    Har säkert mer på g senare, men just nu är det enda som är klart och levererat dessa Save-the-date-"korten" som vi tyckte var lite fyndiga.
    Ivägskickade i hemmagjorda kuvert av tapet! Jag skrev bara ut etiketten och klistrade på disketten.
    Nästan alla har trott att själva inbjudan fanns på själva disketten och jagat upp en gammal dator för att kunna kolla. Kul! 

• malli716
    Kakan 81 skrev 2012-12-04 16:58:02 följande:

Inbjudningskort och festprogram i färgtema grönt och vitt samt lite guld och silver. Vi tänkte guld först men kom på att silver blir finare till dukningen.

Grymt snygga! Jag tycker det gröna pappret var väldigt fint, det skimmrar lite va? Var har du köpt det?
    aerikaandersson skrev 2012-12-04 18:04:25 följande:
    Har säkert mer på g senare, men just nu är det enda som är klart och levererat dessa Save-the-date-"korten" som vi tyckte var lite fyndiga.
    Ivägskickade i hemmagjorda kuvert av tapet! Jag skrev bara ut etiketten och klistrade på disketten.
    Nästan alla har trott att själva inbjudan fanns på själva disketten och jagat upp en gammal dator för att kunna kolla. Kul! 

Så fantastiskt rolig idé!
  • PimPim83
    aerikaandersson skrev 2012-12-04 18:04:25 följande:

Vilken rolig idé! :)
Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)