• Hanna05

GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

• Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • Kakan 81

Mallli716 ja det skimrar lite och är väldigt fint. Jag har köpt det på panduro från deras scrapbooking papper som jag sedan delat så jag fått ut två kort på ett papper.

• MoN
    aerikaandersson skrev 2012-12-04 18:04:25 följande:
    Vilken härlig tråd! Och jag har inte tagit mig igenom alla svaren än Glad .
    Har säkert mer på g senare, men just nu är det enda som är klart och levererat dessa Save-the-date-"korten" som vi tyckte var lite fyndiga.
    Ivägskickade i hemmagjorda kuvert av tapet! Jag skrev bara ut etiketten och klistrade på disketten.
    Nästan alla har trott att själva inbjudan fanns på själva disketten och jagat upp en gammal dator för att kunna kolla. Kul! 

haha vilken rolig idé!
  • snuffran

aerikaandersson: Älskar idén! Vi är två datanördar det var ju jätte smart. Men kan förstå era gäster som ville se vad som vad på ;)

• aerikaandersson

Tack så mycket hörni! :) Det var inte så lätt att hitta disketter. Höjde nog ett och annat ögonbryn i diverse affärer jag var inne i och frågade. Speciellt när jag ville ha 50 stycken. Tillhör nog inte vanligheterna nuförtiden! :)

• Pixilina

Gud vad jag älskar denna tråd! Skicka in mera bilder, älskar all den inspiration jag får:) Älskar att pyssla!

• lillsmilla

Blåser liv i denna tråden igen med ett par bilder på dagens pyssel.

En korg för kort och kuvert (vi har enbart önskat oss sådana).

Godisbuffé och te till tedrickarna (jag har blandat sockerhjärtan med löste).

En av två korgar till toaletterna.
  • hannijohanna

Inbjudningskorten som jag pysslar med :)

• Nano

lillsmilla: Toalettkorgen var ju hur bra som helst. En sån måste jag ordna!

• sophiebus
    hannijohanna skrev 2013-01-03 16:24:27 följande:
    Inbjudningskorten som jag pysslar med :)

vart har du hittat de där pappret? =)
Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)