• Hanna05

GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

• Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • diaboli

Jag har gjort lyktor av gamla glasburkar =)

• Juli2013

Åh så fina!! Vad är det för spets? Alltså är det tyg eller från en pappersduk eller hur har di gjort dem? Superfina!! :)

• diaboli
    Juli2013 skrev 2013-01-18 09:25:16 följande:
    Åh så fina!! Vad är det för spets? Alltså är det tyg eller från en pappersduk eller hur har di gjort dem? Superfina!! :)
    kul att du gillade dem :) det är tårtpapper! som jag köpt på panduro:P
  • Helena A
    lillsmilla skrev 2013-01-03 16:12:41 följande:
    Blåser liv i denna tråden igen med ett par bilder på dagens pyssel.

En korg för kort och kuvert (vi har enbart önskat oss sådana).

Godisbuffé och te till tedrickarna (jag har blandat sockerhjärtan med löste).

En av två korgar till toaletterna.

Jag ÄLSKAR dessa pyssel!! Kan jag sno dessa?

Kramar

• MTB

Gjorde ett par ljuslyktor av gamla majsburkar, dom lyser bättre när det är mörkt förstås.
  • Pixilina
    stormhelen skrev 2013-01-17 20:04:22 följande:

Jag tycker att korten blev jätte fina.  

Däremot så tycker jag att "stenarna" på bandet blir lite för mycket. Men det är ju bara jag det, smaken är ju som baken så att säga. Tungan ute

Jag tycker tvärtom - attstenarna verkligen vart jättesnygga på bandet! Låt dem vara kvar:)
  • stormhelen
    Pixilina skrev 2013-01-18 16:00:57 följande:
    Jag tycker tvärtom - attstenarna verkligen vart jättesnygga på bandet! Låt dem vara kvar:)

Haha, precis vad jag menar. Alla tycker olika. Solig

Känn efter vad du själv tycker är bäst. Korten är fina med eller utan stenar. Det är ju bara en smak sak så att säga. Flört

• MamaMia
    Pixilina skrev 2013-01-18 16:00:57 följande:
    Tack! De får nog va kvar ändå, fint m lite bling ;)
  • MamaMia
    stormhelen skrev 2013-01-18 16:10:18 följande:

Haha, precis vad jag menar. Alla tycker olika. Solig

Känn efter vad du själv tycker är bäst. Korten är fina med eller utan stenar. Det är ju bara en smak sak så att säga. Flört

Ja man hinner ju ändra sig med korten oxå, nu vill ja göra annorlunda när jag redan börjat men jag är nöjd över dem ändå =) Får bli så.
Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)