GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
smart! det låter lagom svårt - det ska jag nog prova!
Svårt att svara på Burre! Tror man måste prova mycket i verkligheten för att skapa sig en korrekt uppfattning. Men jag känner verkligen igen känslan - man hittar så mycket fint att man vill ha allt... (och då kommer det definitivt inte vara fint längre). Men man får nog ta och prova lite olika och kanske gå på det som är enklast för en själv. T.ex. ville jag också ha silverkandelabrar från början, men jag inser att det tänker jag inte köpa "i onödan" bara för den dagen utan då kör jag hellre på vinflaskor som jag målar och knyter garn runt samt burkar med spets på.
Har du sett bilderna på www.weddingchicks.com? Så himla fint med vinflaskor som man knyter garn runt som sagt... Titta bara: www.weddingchicks.com/2012/09/07/diy-yarn-wrapped-bottles/
www.weddingchicks.com/2012/09/07/diy-yarn-wrapped-bottles/
råkade visst bli ett mellanrum mellan diy- och yarn, varför länken ovan inte fungerar...
Jo det är nog bäst att prova sig fram! :) jag såg ett ställe som hyr ut kandelabrar för 50kr st och tänker att set kanske är värt de om man vill åt en speciell känsla. Men det är ju ett tag kvar så hinner nog ändra mig ett x antal gånger innan det är bestämt vilket det blir hihihi!
Ursäkta den dåliga bildkvaliten... men har inte en sån bra mobil ;)
Men nu behöber jag hjälp.. H J Ä L P
Dessa kort kommer bli min död, haha jag velar fram och tillbaka om vilket som blir bäst av detta, eller om något ens är bra! Vad tror ni?
Bild 1
Bild2
Men du, TREAN!
Så jättesnyggt det blev med bröllops"skylten" eller vad det ska kallas.
Men jag gillar den skarpt!
Trean, jättefint!!