GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Jättefint vilket som!
Tänkte dock på namnföljden. Enligt vett&ettikett ska kvinnans namn alltid stå först, men det kan man förståss göra som man vill :)
Jättefint vilket som!
Tänkte dock på namnföljden. Enligt vett&ettikett ska kvinnans namn alltid stå först, men det kan man förståss göra som man vill :)
Nyaste pysslet, blev en spontan idé här på kvälls kvisten.
Blev mycket nöjd med mitt resultat, är tänkt att näbbarna ska ha de runt handlederna i stället för buket.
Fint!
Och lättare att hålla reda på :)
Va smart hallonfrossa! , hur gjorde du dem?
Jag har gjort små silkesblommor av silkespapper i våra färger, så klippte ut en lagom stor rund bit kartong, limmade på tre blommor och sedan ett band runt som matchar , när det torkat limmade jag bara dit en bit sidenband att knyta med 😊 Kul att ni gillade dom!!
Jättefint vilket som!