GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Wow tycker detta är jätte fint
Jag va bara tvungen att lägga upp en länk på en urfräck klänning jag kom att tänka på när du skrev att ni ska ha vitt och silver. :)
www.missmoneypenny.nu/sv/balklanningar-1/vack...
Tycker den är hur häftig som helst!
Vart köper ni alla siden band??
Jag kollar runt, runt men tycker det är så dyrt!
Nej jag har ju inte de tyvärr :(
Dock har jag en moster i Halmstad så kanske ska be henne köpa och sen skicka??
Men är det sidenband då?
Igår satt jag och min älskade fästman och pysslade... jag fick idén att som extra favor ge en tändsticksask med en söt text på. Så vi har skurit ut färgat papper (lime och cerise enligt färgemat) skrivit ut en text om Marriage och dess betydelse på vitt papper att sätta på ena sidan och på andra sidan står det våra namn och bröllopsdatum i våra typsnitt och färger. :) Kanske kommer att dekorera ytterligare...
Det enda som stör mig lite är att det är rött på sidorna där man tänder på och det skär sig med cerise, synd att det inte var vitt :-/ kom över dessa tändsticksaskar billigt och tänkte inte på det när jag köpte dem...
I bild ser ni oxå en samtalsloppa som vi kommer ha lite här och där på borden, så kan man "leka" med grannen och ställa frågor om dem och deras liv genom loppan, en liten kul hjälp på traven att komma igång och prata med gästerna.
Till sist ser ni bordsnumret i tolsbyramar, vi kommer ha sådana vid varje bord, sen kommer vi använda ramarna och stilen till lite annat på festen oxå... godisram osv...
Så kul det är att pyssla och extra kul när man har en man som så gärna hjälper till! ♥
Fint Fremm :)
Ni är driftiga ni.
Vad har ni för olika samtalsämnen på loppan?