GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Hahahaha ja paint... Vad kan man säga om det. Jag har inget annat program... Och vet inte hur man skaffar det. Ville bara göra det färdigt så jag kan skicka ut det :-P Hahaha
Tack så jätte mycket för alla åsikter!
Jag har även gjort magneter att sätta på kylen med datumet och våra namn så att det inte skulle glömas bort av folk. Kommer bild på det senare...
Gästbokens framsida.
J
Här är början på våra inbjudningskort. Ingen utav mönstrena kommer vara exakt samma.
Sånt har ju ingen betydelse, det syns ju att det finns en röd...eller grå tråd i det hela :)
Gästerna kommer nog inte att jämföra sina inbudningskort i vilket fall så varför ska dom behöva se likadana ut egentligen?
Här är början på våra inbjudningskort. Ingen utav mönstrena kommer vara exakt samma.
Här är den färdiga produkten! Våra save the date kort och magneten.
Laures: hur har ni gjort magneten?