HJÄLP! Hur mycket dricka?? Är buffé ok?
Ja jag här en förvirrad själ i början utav bröllopsplanerna, men vill gärna ha koll på allt så fort som möjligt INGA kontrollbehov här inte
Först å främst vi kommer vara ca 55 personer på festen, där nästan alla kommer dricka alkohol HUR MYCKET BEHÖVS?? Vi har tänkt (läs jag ) att bjuda på ett par glas till maten, men att sedan ha självkostnadspris i baren. Så jag är ivrig på att höra era åsikter/erfarenheter
Vi har också (faktiskt inte jag och min schizofrena sida utan min sambo och jag ) disskuterat detta faktum om man ska ha trerätters (vilket var mitt självklara val) eller buffé, verkar ju som om buffé verkligen har slagit sig in i bröllopsvärlden och jag kan VERKLIGEN se fördelarna med det, speciellt då vi har folk som b.la. är vegiterianer, MEN känns det inte lite tafatt svårt att förklara men för mig är buffé mera skolklassfest...
För er som nu har haft Buffé kan ni inte förklara för mig hur ni upplevt det? Har det varit snyggt ändå? Fördelar/nackdelar, vad har det KOSTAT för ca 55 pers??
TACK för ert tålamod