lillama skrev 2012-09-08 11:35:25 följande:
Ååå va kul för dig, Tokig : )
Ååå va fint de blev caruba. Tror inte bli blir någon möhippa/svensexa här heller.
Säger som dig, skönt samtidigt som man vill ha de.
Men vi har 2 barn och vem ska ta dom när vi e borta. Vilka ska dra iväg oss på saker.
Vi har bara för släkten och en barndomskompis till sambon och en till mig. Dom flesta har små barn så de e ju inte så lätt. Ja e lika glad för de : )
Är samma här. Vi har med två barn en på bara 5 månader. Alla helger fram till bröllopet är typ bokade. plus att flera av de tjejer som är inbjudna på bröllopet har fått små precis nyligen. Min M2b ska däremot ha svensexa. Den är planerat till nästa helg. Gör inget om inte jag får någon, är glad för honom skulle. Lite spännande,nyfiken på vad som ska hända då jag inte fått någon information alls om det. Vet bara att de kommer runt nio på morgonen och tar honom.
Vi har nu träffat prästen. Hon var jättetrevlig och vi fick göra precis som vi ville. Vi har komit fram till att jag ska gå in med min pappa då min m2b vill stå där framme när jag kommer in. Alternativet var att jag skulle gå in själv. Är dock lite nervös för att jag ska snubbla på mina nervösa fötter
Hade gärna gått in med min mamma då jag står henne väldigt nära. Detta är inte möjligt då hon har ms och inte kan gå så bra. Skulle va jag som fick stötta henne i så fall. Kanske vi båda skulle legat på golvet
Var även och träffade frisören samma dag, han var helt underbar. Ska dit igen på tisdag och klippa mig och färga håret.
Hur går det med era nerver? Jag vet inte om jag riktigt fattat att det inte är så långt kvar nu. Kommer nog slå till veckan innan. Vi är duktiga på att skjuta på saker här. Vi satt och tittade igenom allt som var kvar att göra igår och listan blev väldigt lång. Nu har vi gjort upp en plan vecka för vecka. Får vi se om vi kan hålla oss till den bara.