soahl skrev 2012-09-24 20:02:05 följande:
Åh, nu harjag varit borta härifrån så länge! Skyller på att jag är obotligt kass på att hålla mig i ett forum i mer än 1 vecka. ;)
Nu är det bara 12 dagar kvar! Det enda som är kvar att fixa innan är egentligen bara att skriva ut program och fila färdigt på löftena. Sjuuuuuukt! Jag har inte hunnit bli nervös än, är så fokuserat på att jobba bort allt denna vecka innan semestern.
Kul att läsa om era förberedelser och att nu är det liksom snart här! Aah.. =)
Egentligen bara en sak jag är lite besviken över.. Jag vet ett jag ska bli hippad på lördag. Detta vet jag eftersom min bästa vän vidarebefodrade ett mail till min kille. Enda problemet är att mailet var på svenska och min kille kan ungefär 5 procent svenska! Så såklart frågade han mig vad det stod i mailet. =(
Alltså, jag har sånt sjukt kontrollbehov annars att jag alltid vet allt hela tiden. Nu hade jag verkligen ansträngt mig att inte veta något, och så vet jag! Gah, nu måste jag ju låtsas som att jag inte vet, vilket är ännu svårare..
Funderar på att göra det lite svårt för dom, t.ex. gå ut på en promenad när dom är på väg in osv....
Hej!
Jag listade oxå ut att jag skulle bli hippad (dagen innan), men jag tycker inte att det gjorde ngt, jag var ändå sjukt pirrig. Man vet ju ändå att det händer någon av helgerna finns egentligen inte så många dagar att välja på. dessutom så vet man ju ingenting om vad som kommer att hända. Min möhippa var helt fantastiskt underbar! och jag tror inte att upplevelsen hade varit annorlunda om jag inte listat ut när den skulle bli.
Hoppas du kan njuta riktigt rejält ändå! det är ju din aldeles egna egodag som dina vänner gör för att visa hur mycket de tycker om dig (och för att jävlas lite såklar =) )