• Tokig

Oktober 2012

Tänkte att det kan vara trevligt att samlas och följa varandra fram till den magiska dagen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-25 09:10
    Vi som (hitintills) är med i tråden är:

Pyttsan, 29/9, Åland
    Tokig, 6/10, Småland
    Caruba, 6/10, Arild
    Daludd, 6/10, Göteborg
    Soahl, 6/10, Stockholm

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-07 15:00
    Camilla837, 6/10, Öckerö

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 14:43
    Lillama, 20/10, Öland

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-20 08:48
    Meyita, 20/10, Värmdö

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-25 08:27
    tinaalpfält, 6/10, Flen

TR?DSTARTARENS TILL?GGSKOMMENTAR 2012-08-07 17:13
    KochM, 13/10, Örebro

• Svar på tråden Oktober 2012
  • lillama

Tack tokig! Max 500kr. Han vill ha en plånbok men hittar ingen på nätet. Måste gå att handla över nätet då ja ej har körkort o vi bor på landet..

• lillama
    Tokig skrev 2012-09-20 14:49:00 följande:
    Den här har jag köpt till min M2B, han ska i och för sig få den på bröllopsdagen. Typ med en liten lapp "Om du behöver stöd under dagen och bestman inte räcker till så får du tre killar till" presenthyllan.se/roliga-prylar/fickplunta-whi...

Det finns ju många fina pluntor som man kan gravera för under 500lappen.

Annars beror det ju jättemycket på intresse.
    tack där ska ja kolla.
  • MrsButterfly

Å vad synd =(

Men vilka är det som gifter sig den 6 oktober? Ni kan väl "räcka upp en hand" =D

Tokig skrev 2012-09-20 06:38:04 följande:
    MrsButterfly - jag önskar att jag kunde. Trådstarten är låst för mig. Har mailat supporter. För ett par veckor sedan, det är tydligen en "bugg". Men ännu har de inte löst det.
  • MrsButterfly

Pyttsan; Vart på Åland gifter du dig?

• MrsButterfly

Jag var och testade min klänning sista gången idag, får precis igen den, undra hur jag ska kunna sitta ner och äta bara? =(

Skulle hårdköra bort de sista 2kg den här månaden, men har varit tokförkyld i 3 veckor, Fick pencillin idag för öroninflammationen =(

Imorgon är det klippning och provsminkning,

Tokig skrev 2012-09-20 08:59:06 följande:
    Börjar DU känna dig nervös, tänk då på oss andra, Pyttsan har 9 (!!!!) dagar kvar som fröken och flera av oss andra har 16 Flört. Helt galet... tänk att vi följt varandra i snart ett år.

Det ska bli så himla roligt att få se bilder på er alla. Det känns nu nästan som att man känner er litegrann.

Igår var jag och gjorde en sista provsminkning och så fixade jag naglarna för nästsista gången innan. Kommer köra en helrenovering på torsdagen innan (bryn, ögonfransar, naglar).

I eftermiddag ska jag färga håret och göra provuppsättning. Ska bli sjukt skönt att få sätta sig i en frisörstol några timmar och bara vara... Har aldrig gått till denna frisören innan (det är inte i min hemstad) så det känns skönt att åtminstone vara där en gång innan dagen D.

Annars vet jag inte riktigt vad vi gör just nu. Känns som att vi båda är ganska trötta och har nerverna lite utanpå, blir lite mycket onödiga gräl om ingenting och sådär. Men det är väl bara att andas och gå vidare.
  • Tokig

Jag kan ju tyvärr inte uppdatera trådstarten just nu men här är en sammanställning. Har jag glömt någon?

Hjärta Pyttsan, 29/9, Åland Hjärta

Hjärta Tokig, 6/10, Småland Hjärta

Hjärta Caruba, 6/10, Arild Hjärta

Hjärta Daludd, 6/10, Göteborg Hjärta

Hjärta Soahl, 6/10, Stockholm Hjärta

Hjärta Camilla837, 6/10, Öckerö Hjärta

Hjärta tinaalpfält, 6/10, Flen Hjärta

Hjärta csq, 6/10, Stockholm Hjärta

Hjärta erikojohanna, 6/10, Trollhättan Hjärta

Hjärta MrsButterfly, 6/10, Hägersten/Stockholm Hjärta

Hjärta KochM, 13/10, Örebro Hjärta

Hjärta Kiwi, 13/10 Hjärta

Hjärta Lillama, 20/10, Öland Hjärta

Hjärta Meyita, 20/10, Värmdö Hjärta

Hjärta Stjärnfrukt, 20/10 Hjärta

• Tokig

Jag var hos frisören igår och färgade håret och gjorde provuppsättning.

Har aldrig varit hos den frisören innan men jäklarns vad bra det känns. Det kommer verkligen bli hur bra som helst. Hon var cool och supergullig. Hon har inga andra bokningar på hela den dagen så vi får lov att husera som vi vill i hennes salong. En jättefin lokal med soffgrupp och hur bra som helst.

Så jag har avbokat det hotellrum där vi hade tänkt byta om, vi kör frisören hela förmiddagen istället. Mycket smidigare att vara på ett ställe.

• Camilla837
    lillama skrev 2012-09-20 12:17:01 följande:
    åå du har möjligen inte lust att dela me dig av den mallen till miG?
     jag har en mall i word, vet dock inte hur man får upp den här.
  • stjärnfrukt

Hej! 

Igår var det sista osa datumet och det är folk som fortfarande inte har hört av sig..bland annat min bror :(
    Är såå himla ledsen över att här har vi suttit och "valt ut" de som betyder allra allra mest för oss och som vi vill dela vår stora dag med och sen får man inte höra ett grattis och få veta om de kan komma eller inte! Så upptagen kan man väl ändå inte vara???  Nu undrar jag, ska jag ringa runt och fråga eller planera att jag tror att de kommer, eller planera att de inte ska komma? Och om jag ska ringa runt, ska jag göra det idag så jag kan bli klar med placeringskort i helgen eller ska jag ringa kanske på måndag? eller på torsdag då det gått en vecka? 

Svar på tråden Oktober 2012