• Tokig

Oktober 2012

Tänkte att det kan vara trevligt att samlas och följa varandra fram till den magiska dagen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-25 09:10
    Vi som (hitintills) är med i tråden är:

Pyttsan, 29/9, Åland
    Tokig, 6/10, Småland
    Caruba, 6/10, Arild
    Daludd, 6/10, Göteborg
    Soahl, 6/10, Stockholm

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-07 15:00
    Camilla837, 6/10, Öckerö

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 14:43
    Lillama, 20/10, Öland

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-20 08:48
    Meyita, 20/10, Värmdö

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-25 08:27
    tinaalpfält, 6/10, Flen

TR?DSTARTARENS TILL?GGSKOMMENTAR 2012-08-07 17:13
    KochM, 13/10, Örebro

• Svar på tråden Oktober 2012
  • Pyttsan

Hej brudar! Nu är jag gift sedan snart en vecka! Vi hade en fantastiskt sköndag tillsammans och det var otroligt vad fina vänner vi har, så mycket kärlek! Ska skriva mer en annan dag, vi har precis kommär dit hem från en minisemester och nu ska jag ännu försöka hinna umgås med min syster innan hon reser tillbaks till utlandet. Och så har vi en hel del saker som ska returneras..smutsiga borddukar, hyrda stolar mm.

Vi har inte hunnit hämta bilderna från fotografen än, men här är några som ag stulit av vänner på facebook: Vi vid brudskålen: 

Riskaskaden utanför kyrkan. Det gjorde ritkigt ONT, så mycket ris kom det över oss. Och min bror kastade hela snabbrispåsar, humor? Drömmer

Njut av dagen ni som gifter er imorgon! Hoppas att ni får en underbar dag tillsammans med era käraste! Hjärta
  • Tokig

Pyttsan: Vad härligt att höra från dig. Och vilka underbara bilder. Grattis!!!

• KochM

Grattis Pyttsan! Så fina ni var! Gillar dina kuber Tokig! De var superfina!

• KochM

Här ligger jag kvar i sängen och drar mig men för flera av er är det den stora dagen och ni är förmodligen mitt i förberedelserna. Om en vecka sitter jag hos frisören så här dags! :) Vi ska ägna helgen åt att försöka hinna med det mesta av det vi har kvar att göra t.ex. köpa in godis, smink, sista servetterna, ordna med bordsplaceringstavla, fixa tackpåsarna till de som hjälper till på olika sätt och skriva checklistor. Hoppas ni får en fantastisk dag!

• lillama

Va tycker ni om denna dukningen?
    lövhögen ska vara bilder på sådant som hör till bröllop :P

Sen ska de vara rosblad på duken, rosa duk.

• Daludd

Hade den bästa dagen i mitt liv igår. Har inte tid att skriva berättelsen nu, men skickar in en liten bild så länge :)
  • Meyita
    Pyttsan skrev 2012-10-05 15:16:00 följande:
    Hej brudar! Nu är jag gift sedan snart en vecka! Vi hade en fantastiskt sköndag tillsammans och det var otroligt vad fina vänner vi har, så mycket kärlek! Ska skriva mer en annan dag, vi har precis kommär dit hem från en minisemester och nu ska jag ännu försöka hinna umgås med min syster innan hon reser tillbaks till utlandet. Och så har vi en hel del saker som ska returneras..smutsiga borddukar, hyrda stolar mm.

Hej Pyttsan: 

Åh vad fina ni är! :)

Vi gifter ju oss den 20:e oktober och hela den här helgen har gått åt bröllopsplanering! :) Vi har träffat fotografen - sprungit runt på stan och letat material till våra bordsplaceringslappar - gått brudvalskurs - köpt manchettknappar till min älskling och så har vi haft toastmastermöte! FULLT UPP!

Det som är kvar och som jag känner mig superstressad över är bordsplacering och festhäften. Det är nog det som kommer att ta mest tid - sitter just nu och väljer kort till ett fotocollage vi ska ha vid presentbordet!

Igår och idag var det superfint väder här i Sthlm - TÄNK om det kunde vara så om två helger!

Kram på er oktoberbrudar!

• caruba

Det blev en mycket mycket lyckad fest. Är så nöjd. berättar mer imorgon....

Svar på tråden Oktober 2012