• Tokig

Oktober 2012

Tänkte att det kan vara trevligt att samlas och följa varandra fram till den magiska dagen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-25 09:10
    Vi som (hitintills) är med i tråden är:

Pyttsan, 29/9, Åland
    Tokig, 6/10, Småland
    Caruba, 6/10, Arild
    Daludd, 6/10, Göteborg
    Soahl, 6/10, Stockholm

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-07 15:00
    Camilla837, 6/10, Öckerö

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 14:43
    Lillama, 20/10, Öland

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-20 08:48
    Meyita, 20/10, Värmdö

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-25 08:27
    tinaalpfält, 6/10, Flen

TR?DSTARTARENS TILL?GGSKOMMENTAR 2012-08-07 17:13
    KochM, 13/10, Örebro

• Svar på tråden Oktober 2012
  • lillama

Va tycker ni om dessa rosor? Kan man ha dom i en bukett även fast att de är kvistrosor?
    Dessa hittade jag på ICA. Hade beställt en bukett från blomaffären men då vill ja ha sådana hära rosor men dom kunde inte få tag på dom, sen samma dag så har dom dessa på ica och ja beställer hem 4 buketter..
    Va säger ni?
  • erikojohanna

Ilama: Helt riktigt så är han polis, haha. Så det kunde ju egentligen inte bivit en bättre avslutning på ett polisbrölop än att han fick gripa någon ;)

Det går väl alldeles utmärkt att ha dem rosorna? Superfin bukett!  

• tinaalpfält

lillama: Jag tycker de rosorna ser jättefina ut!

erikojohanna: Vilken bröllopsnatt! Det kommer garanterat att bli en historia att berätta för barnbarnen sen misstänker jag Skrattande 

• lillama
    erikojohanna skrev 2012-10-10 14:44:21 följande:
    Ilama: Helt riktigt så är han polis, haha. Så det kunde ju egentligen inte bivit en bättre avslutning på ett polisbrölop än att han fick gripa någon ;)

Det går väl alldeles utmärkt att ha dem rosorna? Superfin bukett!  
    haha nä precis + att han fick göra de i kalsongerna :)

tack, de ska vara brudslöja & murgröna med i buketten oxå.
    tinaalpfält skrev 2012-10-10 15:03:18 följande:
    lillama: Jag tycker de rosorna ser jättefina ut!

erikojohanna: Vilken bröllopsnatt! Det kommer garanterat att bli en historia att berätta för barnbarnen sen misstänker jag Skrattande 
    Tack! som sagt de ska vara brudslöja & murgrön i oxå..
  • lillama

Någon som vet hur man "delar låtar"?
    Typ som denna? att man kör ca 15sek på varje låt.. Någon som vet..

Skickar me en länk på hur jag menar, så som dom har de me olika hopp i olika låtar?

• KochM

Bara två dagar kvar nu! Overkligt att det snart är dags. Ska iväg och fixa naglarna nu och sen iväg och duka i församlingshemmet där vi ska ha fika efter vigseln. M2bs familj kommer idag så de är snart på plats. Har lite småpyssel kvar att greja med ikväll sen. Tror vi ska ha koll på läget... Det ser i alla fall ut som om det blir sol! :)

• tinaalpfält

KochM: Lycka till på lördag! Jag håller tummarna för vädret!

• KochM

Tack! Vaknade idag med lite pirr i kroppen. Nu börjar det verkligen närma sig!!! Är inte så sugen på att ge mig iväg och jobba idag, men det är bara att ge sig iväg. Ska bara jobba till 12 i alla fall och sedan direkt till festlokalen för att duka och fixa. Våra föräldrar börjar innan vi kommer. Ska försöka hålla mina naglar fina bara... Är inte van med långa naglar så känns lite ovant.

• lillama

Om en  vecka är man fru : )

Hur många är de som är kvar i denna gruppen som inte blivit fruar än ?
    Känns som alla gift sig redan (vilket självklart är super kul : ))

Hur mycke har ni kvar?

Vi har lapparna till bordsplaceringen kvar.. Känns som de e de enda ungefär..
    Sen är de ju sambons kläder som ska hämtas..
    Min brudbukett ska ja göra själv + att vi ska duka på fredag.. Tur att vi har snälla föräldrar som hjälper oss.

• Tokig
    lillama skrev 2012-10-13 16:54:36 följande:
    Om en vecka är man fru : )

Hur många är de som är kvar i denna gruppen som inte blivit fruar än ?
    Känns som alla gift sig redan (vilket självklart är super kul : ))

Hur mycke har ni kvar?

Vi har lapparna till bordsplaceringen kvar.. Känns som de e de enda ungefär..
    Sen är de ju sambons kläder som ska hämtas..
    Min brudbukett ska ja göra själv + att vi ska duka på fredag.. Tur att vi har snälla föräldrar som hjälper oss.

Vad härligt!! Du har ju allt det roliga framför dig.

Själv har vi lite söndagsångest... imorgon börjar vardagen igen. Känns inte roligt alls.

Svar på tråden Oktober 2012