Annelie643 - åhh, låter fint.. får man fråga vad ni fick ge för era ringar?? jag pratade med flera guldsmeder i fredags, och två ska höra av sig imorgon igen.. jag har utgått från en ring från guldbolaget, sabina, när jag fått min inspiration, spännande att se vad dem säger imorgon...
Fick ett sms från posten i fredags om att det var ett paket på väg hem till mig, så förhoppningsvis ligger klänningen i brevlådan när jag kommer hem från jobbet imorgon... hihi...
Vad bra, jag tänkte jag skulle betala den sista summan nu ikväll. skönt att ha det avklarat...
vi har hamnat i ett litet dilemma här hemma... vi vill gärna fira vårt bröllop med en liten fest hemma i trädgården när vi kommer hem, vill gärna kunna va utomhus, men vi kommer ju inte hem förän i spetember så vi känner att vi skulle behöva hålla festen ganska snabbt efter vi kommit hem, innan det blir för kallt, vi kan låna ett jättestort partytält utav ett par kompisar. sen har vi ju delvis altan under tak..
vi vill ju hålla vigseln hemlig, men sen vill vi ju att så många som möjligt ska komma. så vi känner ju att vi behöver skicka ut inbjudningar rätt snart om vi ska ålla festen ganska snart efter vi kommit hem.. men vad skriver man på inbjudan... ska vi avslöja att det är vårat bröllop vi bjuder in för att fira. Skriver vi att det är en fest för att avsluta sommaren kanske inte alla anstränger sig för att kunna komma, men skriver vi att det är brölloopsfirande så kanske fler försöker komma... usch jobbigt!