Guanaca - jättefin klänning, känner du dig bekväm med klänningen så tycker jag absolut du kan ha den även inför prästen. det är ju trots allt det viktigaste att du känner dig bekväm med den tycker jag.
Mel T - jag har funderat på ett par ballerina skor som jag hittade på diechman, dem var blommiga med vita pärlor i en rad över foten. Men sen har jag funderat på ett par sandaler med kilklack också, finns ju en uppsjö att välja mellan.
Mallisbröllop2012 - wow 2 månader kvar, det går ju jättesnabbt. Vi har många månader kvar.
Kan vi inte göra en liten lista i trådstarten eller något över vilka datum alla ska gifta sig, hade varit roligt.
För övrigt är jag tillbaka på ruta ett igen när det gäller klänning. Fick lite information om att den som sålde den klänning jag bestämt mig för inte verkar vara särskilt pålitlig, så jag la ner det ganska omgående. Så nu är jag tillbaka där jag började med att hitta en klänning. Letar efter både långa och korta klänningar. Letar överallt hela tiden känns det som. Ibland känns det som jag ger upp snart. Får väl gifta mig i shorts och linne, haha.
Letar efter någon bra klädsel för sambon också, vad ska era man2bes ha på sig? Jag är mest inne på någon ljus klädsel, kanske ljusgrå kostymbyxor, skjorta och eventuellt ljusgrå väst.