• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012

Låt oss tillsammans dokumentera hur ringar ser ut 2012.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2012.

(Vill du veta hur ringarna såg ut 2011? Kolla in den här tråden.)

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012
  • FruStendahl
    sollan skrev 2012-05-16 00:01:56 följande:
    Min och mannens ringar.

Fru Olsson sedan 120414 <3
    Snyggt! jag och min blivande ska oxå ha 2 ringar =)
  • Bella
    Jättefina! Ska du ha någon vigselring? Din påminner om min och jag funderar redan på vad som skulle passa... 

Alexandra L skrev 2012-07-02 15:28:35 följande:
    Här är min och blivandes ringar! De är alldeles perfekta, och precis som jag ville att de skulle va! :)

• Purple

Väldigt vackert!
    Är det Schalins Vigselring Solvind?

Five year engagement skrev 2012-07-05 20:51:27 följande:
    Nu gick det
    Förlovningsringen, den släta, är inlämnad för rhodiering och putsning, så bortse från den matta ytan som syns tydligt på bilderna... Bara drygt 2 veckor kvar tills jag får bära ringarna, längtar!!

• Bella

Här är dom, inte förlovat oss än men vi kunde inte låta bli! Haft ringarna på oss i smyg sen vi hämtade dom i måndags 

• Alexandra L
    Bella skrev 2012-07-11 18:53:40 följande:
    Här är dom, inte förlovat oss än men vi kunde inte låta bli! Haft ringarna på oss i smyg sen vi hämtade dom i måndags 

Hej! Ja dom var ju jätte lika! Jätte fina! :) Jag ska ha en vigselring, min är platt på sidorna av ringen eller vad man ska säga så jag har tänkt mig en alliansring av något slag! Finns så mkt att välja på! Vad har du själv tänkt ha? din ser ju också platt ut på sidan. Det var nog prio ett när jag valde att jag skulle kunna ha en ring till bredvid när jag skulle ha en solitär ring. =) Grattis till förlovningen !
  • LillaC

Purple: Tycker inte att det ser ut som en Solvind, jämför med den jag har på vänstra ringfingret . Solvinden har fyrkloinfattning på centerstenen vilket den där inte ser ut att ha. Men väldigt vackra ringar båda två, påminner väldigt mycket om mina

• rock brud
    sofieolausson skrev 2012-07-09 07:31:07 följande:

wow!
  • Five year engagement

Nej det är ingen solvind :) jag tycker den är perfekt, kan knappt vänta nu, en vecka kvaaaar ;)

• sanmal
    Five year engagement skrev 2012-07-05 20:51:27 följande:
    Nu gick det
    Förlovningsringen, den släta, är inlämnad för rhodiering och putsning, så bortse från den matta ytan som syns tydligt på bilderna...  Bara drygt 2 veckor kvar tills jag får bära ringarna, längtar!! 

Modellen på din vigselring är lite lik min, fast jag har både vitt och rött guld :) Grymt snyggt iaf! Skrattande

Ursäkta om jag redan sagt det nån gång, jag minns inte om jag gjort det ;) O inte minns jag heller om jag redan lagt upp nån bild här på min vigselring.. :P
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012