eddan skrev 2013-04-08 23:17:01 följande:
Pagnie och Kagoo - Jag har alltid tänkt mig att jag skulle gifta mig innan jag skaffade barn. Men sen blev det som det blev ;) Både mina barn har blivit till genom slarv...men skulle inte göra nåt ogjort för en sekund :) Dom är det absolut bästa som hänt mig!! Men med en blivande 1-åring och en 2-åring i huset är det fullt upp och det är inte många minuter per dag man har tid eller ork att tänka på bröllop ;) Vårt bröllop har en låg budget just pga att jag är föräldraledig och vi sparar till att kunna köpa hus. Men jag tror absolut inte att det kommer känns eller se ut lågbudget :) Tycker vi är rätt bra att att fixa fint med en liten peng!Bra att det är fler än jag med mardrömmar hehe ;)Ni som har färdig klänning, ringar, skor...ja allt. Kan ni inte visa bilder/länkar? :)Klart man ska satsa på underkläder om man känner för det ;) Jag kommer självklart ha sexiga fina vita underkläder men liksom strumpeband och raffset är inte min grej. Och min blivande man är inte den som är specielt fascinerad av underkläder utan tycker väl mest dom är i vägen :P Så satsar hellre pengarna på annat!Är det nån av er som försöker gå ner i vikt innan bröllopet? Jag är nöjd med vikten. Okej 1-2 kg kanske skulle kunna försvinna men är rätt smal :) Men däremot vill jag ta tag i lite träning...tänkte försöka köra med lite hantlar och snygga till axlar och armar :)
ja ibland blir det ju inte som man har tänkt sig helt enkelt. men jag såg väl på hur min mamma gjorde och hur det slutade och bestämde mig att jag absolut inte ville ha det så utan jag ville ha drömmen för mig. Så giftemål först och utbildning och fasta jobb osv osv. Jag kan ju nämna att jag är lite utav en trygghetsnarkoman också som helst vill ha kontroll på allt.
Sen blir det barn och efter det tänkte vi köpa hus.
förstår att det begränsar en del med så små barn och att inte jobba men ni kommer nog absolut göra det bästa utav det ni har. Vi har kört så här att vi har varken tid eller ork att fixa något själva så det mesta har vi folk till och det får kosta vad det kosta vill.
Nejdu vikten är bra som den är. är alldeles för smal och kan inte göra så mycket åt det tyvärr. 58 kg står jag på och är 178 lång så jag skulle behöva några kilo extra. men nu passar ju klänningen så nu får det vara som det är.
Var dock på gymmet igår med en kompis och hon är galen och puschar så jävla bra så nu har jag träningsvärk from hell.