TeSsAn90 skrev 2012-12-02 16:38:27 följande:
vi ska också gifta oss den 13 juli. jag har köpt min kkänning och letar förbrillt efter alla andra saker som man ska ha till klänning och våran dottern klänning är köpt också.. kyrkan är bokad och nu fattas bara lokal. men den lokal vi vill ha är inte inom våran budget riktigt men... och de finns inte så många i våran lilla stad... :/ men vi kanske får flörta med nära och kära för att få lokalen.. men men... jag ska snart sätta igång med inbjudningarna, vi kommer inte att skicka ut "save the date" kort... vi vill ha de överraskande för alla... så vi sa senast i sommras till alla som frågade när vi skulle gifta oss att de inte kommer bli än på ett par år..
Men vi har en hel del kvar att göra.. :)
åh vad roligt att vi är flera den 13:e. Ja det där med lokal var inte det lättaste. vi valde lokal först och tog kyrka efter det. jag ville ha ett litet men billigt bröllop men det gick inte alls min blivande med på utan han ville ha ett stort. så nu är gästlistan mer eller mindre klar så står den på ca 140 personer. kan nog bli några fler också.
Men vi har mycket klart. största problemet nu är underkläder till den stora dagen. i-landsproblem skulle jag kalla det.
lokal, klänning, kyrka, limousine, fotografer, kameraman, blommor, tårta, dekorationer, klänningar till tärnorna är några utav dom sakerna som är klara. måste hitta vigselringen också.
vad håller ni på å letar nu då? förutom lokal? är ring klar?