Sparriskarro skrev 2013-04-25 20:12:07 följande:
Ni pratade lite tidigare om hur länge ni varit tillsammans. sånt tycker jag är jätte roligt.
Vi vart tillsammans för 10 år sedan. jag bara 16 år och han 18. Det var verkligen kärlek vid första ögonkastet. Jag hör ibland att folk tycker vi är galna som varit tillsammans så länge och blev det så tidigt men jag ser det inte som något negativt. vi hade båda haft flick/pojkvän innan och är det rätt så är det.
Vi försöker ta vara på de tillfällen som ges för att hålla kärleken vid liv och än så länge har vi lyckats bra. senast i höstas frågade en tjej som vi inte kände hur länge vi varit ihop, när jag sa 9,5 år. höll hon på att ramla av stolen. "Ni ser ju nykära ut" hehe det var kul att höra
Men att ha ett förhållande är inte alltid en dans på rosor... det kräver arbete och kompromisser och ibland även tårar. men jag skulle inte ändra något om jag fick chansen...
När träffade ni era m2b
Håller helt med dig, man måste hålla kärleken vid liv och det gör även vi fortfarande. vi är lika kära nu som när vi var träffades. om inte ännu mer. och vi håller fortfarande på som när vi var nykära.
4 år blir det i år. :D