december brudar 2012, var är ni?????
Fremm skrev 2012-11-06 21:30:44 följande:
Min m2b har oxå frågat lite om morgongåvan och vad jag önskar mig men som ni skriver så tycker jag lite det är halva grejen att jag blir överraskad men sen vill man ju ha något riktigt bra och roligt oxå ;)... han frågade om smycken och visst det är ju alltid ett fint minne man har rätt mkt smycken och så har jag själv fixat med de smycken jag ska ha på bröllopsdagen så - sen vet jag ju att han vill överraska mig men kanske att han vill ha lite hintar eller lite hjälp på traven... ;) ja vi får väl se vad det blir!!Snart ska jag hem till min syster som har inspelningsstudio och så ska vi spela in låten Älskade Ängel... har ändrat texten lite då han t ex inte har ett hårigt bröst ;) tänkte att det kunde vara skönt att ha den inspelad så kan jag spela upp den i samband med mitt tal...
Åh jag älskar att överraska med saker, särskilt när jag vet hur glad han kommer bli för allt jag kommer göra för honom - tycker det ska bli så kul med allt! :)
Försöker hitta en kareoke version på den låten, vill ju lixom ha med själva låten oxå, tänker absolut INTE sjunga ackapella (stavning?) haha så roligt ska dom inte få ;)