• Beccastina

december brudar 2012, var är ni?????

Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)

Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!

• Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????
  • Fremm
    Pekkiisch4 skrev 2012-10-08 20:47:34 följande:
    Jo det gick bra tyckte jag. Här är vår insperations bild, alltså inte jag :) men jag är grönögd så blir så :) Älskar färg med nudie läppar :)

Har även varit och köpt underkläder, dock fattas bh,n ännu tyvärr, men det kommer nog :)
    fSer jättefint ut och läckert med grönt... ögonen ser väldigt likt ut hur jag tänkt min ögonmake och som du säger något neutralt på läpparna...

Orkar inte lägga upp bilderna men här är mina inspirationsbilder för makeupen:
    enbrudsdrommar.blogspot.se/2012/09/sommerska-budget-smink-mm.html

Tonerna kommer nog lite i silver, rosa, aubergine-sotade ögon och ljusrosa glansiga läppar...
  • lycklig01

sitter och gör upp ett schema för vad som kommer hända under dagen och tider, så alla som behöver har riktlinjer att följa har det! Men det är en del att tänka på och inte lätt att veta hur lång tid allt tar! måste även skriva lister på vad som ska göra sista veckan, dag för dag!

hur kommer eran dag se ut!?

• Fremm
    lycklig01 skrev 2012-10-08 21:16:48 följande:

sitter och gör upp ett schema för vad som kommer hända under dagen och tider, så alla som behöver har riktlinjer att följa har det! Men det är en del att tänka på och inte lätt att veta hur lång tid allt tar! måste även skriva lister på vad som ska göra sista veckan, dag för dag!

hur kommer eran dag se ut!?

Usch så långt har jag inte alls kommit, men jag har skrivit det på min to do lista... har ett bra excelark att gå efter från när jag va toastmadame på min systers bröllops så jag går lite efter det, men visst är det svårt att veta hur lång tid saker och ting tar...

Övriga tider förberedelser och annat har jag inte en aning om, vet inte ens vilken tid vi ska vara hos frisören... så jag väntar nog med det ett tag till...

Ska gå igenom min egen checklista nu och se vad jag kan göra härnäst... :)
  • Pekkiisch4
    Fremm skrev 2012-10-08 21:01:11 följande:
    fSer jättefint ut och läckert med grönt... ögonen ser väldigt likt ut hur jag tänkt min ögonmake och som du säger något neutralt på läpparna...

Orkar inte lägga upp bilderna men här är mina inspirationsbilder för makeupen:
    enbrudsdrommar.blogspot.se/2012/09/sommerska-...

Tonerna kommer nog lite i silver, rosa, aubergine-sotade ögon och ljusrosa glansiga läppar...
    Nice, ja, jag var med inne på aubegine innan, men vi har ju inte lila som färgtema så därför blev det grönt :) Annars är det jätte snyggt. :)
Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????