december brudar 2012, var är ni?????
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Fremm: jag hittade faktiskt tillslut idag, på återvinningen, 20 kronor, det tyckte jag var okej :)
sitter och gör upp ett schema för vad som kommer hända under dagen och tider, så alla som behöver har riktlinjer att följa har det! Men det är en del att tänka på och inte lätt att veta hur lång tid allt tar! måste även skriva lister på vad som ska göra sista veckan, dag för dag!
hur kommer eran dag se ut!?
Gjorde ett inlägg med vackra inspirationsbilder på bloggen och jag hittade muggarna vi ska köpa :)
enbrudsdrommar.blogspot.se/2012/10/godisbuffe.html om ni vill kika :)
sitter och gör upp ett schema för vad som kommer hända under dagen och tider, så alla som behöver har riktlinjer att följa har det! Men det är en del att tänka på och inte lätt att veta hur lång tid allt tar! måste även skriva lister på vad som ska göra sista veckan, dag för dag!
hur kommer eran dag se ut!?
På vissa sidor (lixom BT) är det lättare att googla än att hitta direkt på hemsidan, jag googlade på pappersmuggar och hittade dit... här är direktlänken till muggarna! : www.lagerhaus.se/produkt/270/pappersmuggar-grattis-20-st-p1460