• Beccastina

december brudar 2012, var är ni?????

Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)

Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!

• Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????
  • Jenny121212

Vill någon lägga till mig? 12 i Falkenberg.

• Pekkiisch4
    Hjärta Bröllopslista Hjärta

1/12 2012 - Hallonfrossa, Nyköping
    1/12 2012 - Teddy, Skåne
    1/12 2012 - lycklig01, Boden
    8/12 2012- vinterfros, Rosersberg
    12/12 2012 - jonnagoransson, Thailand
    12/12 2012 - Pekkiisch, Oskarshamn
    12/12 2012 - Jenny121212, Falkenberg
    15/12 2012 - Jennifer, Uppsala
    16/12 2012 - Bea, Skåne
    29/12 2012 - Smulan8118, Linköping
    31/12 2012 - Teza, Eskilstuna
  • Teza

Halloj brudar

Har en liten fundering på de här med svensexa, skulle va kul om gubben min fick en sån hehe, men hans vänner och bröder tror jag inte tänker så mycke på sånt, kan ju ha fel dock.

Men iaf tog jag och sa åt en av hans bröder att vore kul om dom hittade på nåt, är det tokigt att fixa å dona med sånt åt sin m2b, å lägga sej i eller vad tycker ni?

Tanken är INTE att jag ska styra och ställa om va dom ska göra, utan endast få dom att göra nåt hehe, resten får dom sköta själv ju, annars blir de ju inte samma sak.

Hur har ni andra med den biten??

• hallonfrossa

Teza: det där är ju egentligen bestman som brukar fixa, vad jag har förstått, det gör ju inget att du säger till, om dom har missat är det ju bara bra att du påminner dom ;) Min gubbe ska få en i November, blev i sista sekunden då man är så uppbokad hela tiden :D har ni varit på möhippa?? Jag har fått en i somras nere med mina systrar, men vet att det väntas en till här uppe inom kort, ska bli spännande :D

• Teza

hallonfrossa: Vi har ju inte direkt nån bestman eller tärna, inget direkt brudfölje alls, så tanken e ju att dom som vill och har lust kan ju fixa nåt, så jag påminde hans bror om de lite fint sådär ;)

Nej någon hippa har det inte varit, och har ingen aning om omde blir det heller, skulle ju va jättekul, men inget jag vill tigga och be om direkt, själv har jag ju varit gift förut, och då hippades jag för glatta livet, har dock inte riktigt samma umgänge längre så vem vet, vi får se hehe 

• hallonfrossa

Teza: jaha, ska ni vigas Borgligt eller i kyrka?? Lite ovanligt ändå, men kul att ni kör er egna stil :) Tycker det var bra av dig att påminna lite fint, är det hans första bröllop?? Ja den hippan i Karlskrona med systrarna var toppen jag blev utklädd till larven i "ett småkryps liv" men såg mer ut som Kalle stropp haha

• Teza
    hallonfrossa skrev 2012-09-30 17:55:34 följande:
    Teza: jaha, ska ni vigas Borgligt eller i kyrka?? Lite ovanligt ändå, men kul att ni kör er egna stil :) Tycker det var bra av dig att påminna lite fint, är det hans första bröllop?? Ja den hippan i Karlskrona med systrarna var toppen jag blev utklädd till larven i "ett småkryps liv" men såg mer ut som Kalle stropp haha
    Hahaha gud så kul att bli utklädd å så. Du måste ha varit jättesöt ;)

Vet inte om de är så ovanligt ändå, många bröllop jag varit på har saknat både bestman, tärna, näbbar och allt de där är nog lika vanligt att man skippar det skulle jag tro. Denna gång blir det i kyrkan, lite bakvänt där hehe va borgligt första gången, ett litet budgetbröllop var de då, nu blir de större. Det är hans första bröllop ja, vi ska även döpa vår son samtidigt så det är inget supertraditonellt bröllop alls ju ;) Dessutom har vi maskerad oxå hehe, ska bli riktigt kul
  • teddy

Angående svensexa så blev min fästman svensexad för ungefär en månad sen! :) Hans bröder/marskalker fixade så bra ,så jag gjorde inget alls! ...bara hjälpte till att få upp honom på morgonen me e liten lögn, hehe! ;) Han e jätteglad o nöjd! :)
    Själv vet jag inte vad som väntar för egen del, men jag vet att nåt väntar...! Mina tärnor/systrar håller på o fixar har jag förstått... :P Spännande! ;)

• DecemberVals

Hänger gärna på här Glad 8 december 2012 är det den stora lilla dagen!

• hallonfrossa
    Teza skrev 2012-09-30 18:09:33 följande:
    Hahaha gud så kul att bli utklädd å så. Du måste ha varit jättesöt ;)

Vet inte om de är så ovanligt ändå, många bröllop jag varit på har saknat både bestman, tärna, näbbar och allt de där är nog lika vanligt att man skippar det skulle jag tro. Denna gång blir det i kyrkan, lite bakvänt där hehe va borgligt första gången, ett litet budgetbröllop var de då, nu blir de större. Det är hans första bröllop ja, vi ska även döpa vår son samtidigt så det är inget supertraditonellt bröllop alls ju ;) Dessutom har vi maskerad oxå hehe, ska bli riktigt kul
    haha jaaa, det var en del som glodde, men samtidigt många som slinade massor kom fram och önskade mig lycka till då de anade vad det var som var på G Solig

Jaha, det är kanske bara jag som är lite off, eller är det kanske i min släkt där man i alla fall har bestman och tärna.
    Vad roligt att skifta lite och prova på båda varianterna!, å stort grattis till sonen! hoppas allt gåt bra med dopet! :D
    OJ!! maskerad, vad häftigt! hade varit kul att ha haha lova att lägga ut bilder sedan Glad 
Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????