december brudar 2012, var är ni?????
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Vinterfrost, bilen passar ju kanon till bröllopet... vi vet inte vad vi ska ha för bil än... min blivandes favoritbil är Ford Mustang så visst hade det varit kul att ha en sån på bröllopet men det är nog få som har dessa bilar ute vintertid... min m2b har fått fria tyglar att fixa transporten, skönt att kunna släppa på något! :)
Ang Hindersprövningen är jag nog lika rådvill och novis själv att jag inte vet: På vår hindersprovning står det längst ner UPPLYSNINGAR, Makarnas efterhan... Om detr framgår av intyget om hindersprövning att anmälan om makarnas efternamn inte gjorts till Skatteverket ska vigselförrätaren ta emot deras anmälan och sända den tillsammans med "intyg, vigsel".
Med det antar jag att eftersom vi gjort en anmälan om efternamn och det inte står på pappret att det saknas så har de fått det pappret även om det inte står på hindersprövningen?
Mat är jag urkass på så tyvärr ingen hjälp från mig där...
Kul att du ska till frisören snart, jag klippte ju ena sidan av håret kort före sommaren innan min m2b friade så det känns ju lite typiskt nu när jag vill ha en uppsättning (tur det finns löshår). Har bokat in en klipp och slingtid i slutet av oktober innan jag åker till sthlm för att fotograferas, då ska vi oxå gå igenom frisyrerna och boka tider för provuppsättning och alla i familjens hårtider... det blir kul! :)
Fick veta att den manliga solisten vi frågat kunde sjunga på nyårsafton så nu kommer min syster och den manliga solisten sjunga en varsin sång och en gemensam duett, tror det kommer bli så vackert!! :)
Vinterfrost, jag älskar den bilen! :)) Själva kommer vi nog låna min brorsas saab ;)
Ang hindesprövning o sånt så håller jag me er om att det är lite krångligt. Jag tror jag hade ringt för att vara på den säkra sidan!
Nu dock ska jag ringa till organisten o prata in- och utgångsmusik... :)
Åhh, ja... så skönt... det har ordnat sig med fotograf nu! Vi skiter i hon som hoppade av och har fått tag i en annan snäll själ som ska fixa det! Så glad! :)
Hej hej!
Snygg bil!! Vi ska nog inte ha någon särskild bil...dock har svärfar2b en tjusig BMW av lite lyxigare modell så vi kommer nog ändå åka fint. Gratis tack tack. =)
Jag är fortfarande rådvill om vilken klänning jag ska välja... hade från början tänkt att beställa från Kina, men nu vet jag inte om jag vill och vågar det längre. Efter att prova de här tjusiga i en "riktig" butik...
Jag har lagt upp en omröstningstråd...ni kan väl om ni har lust ta en titt och säga vad ni tycker?
www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m4229089.html
Ska in och prova klänningarna idag igen tänkte jag och förhoppningsvis BESTÄMMA mig... ska det vara så svårt!!
Blir lite arg på mig själv...
Annars så rullar det på, blommorna klara hos världens bästa och lyhörda florist... känns toppen!
Frisör och make up är också bokat. Blev dock lite paff när hon tyckte vi skulle komma redan kl 9 på morgonen... Men det kanske är så man brukar göra? Vad jag ska göra där i 4-5 timmar det vet jag inte =D
Kram
Hej! der tt tag sen jag var inne här...
Gällande svensexa så gick den av stapeln förra helgen. Min blivande man blev tagen av polisen på morgonen, vanlig nykterhetskontroll i bilen men de hade manipulerat röret med alcogel så han fick snällt följa med. ;) Sen hade de bokat tid hos en tattuerare, efter det fick han baka sin egen pizza på en resturang.. Kvällen avslutades med paintball och fest. De hade jättekul.
Min möhippa har inte varit än, men jag vet att mina tärnor planerar för fullt. SÅ jag är lite nervös över när detta kommer bli.
Det mesta börjar falla på plats nu inför bröllopet, det är bara lite småfix kvar.
Såg att ni diskuterade in/utgångsmusik. Vi ska ha the river flows in you som ingångsmusik och ronja rövardotter på orgel som utgång (vår dotter heter Ronja)
Bröllopsvalsen blir nothing else matters framförd av vår sångare med gitarr. ¨
Det jag har mest funderingar över är dekorationer, jag hittar inget jag vill ha...! Eller jo men då är det dyrt.