• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Lina Å

augusti: tack snälla. Jag blev helt kär i den och kunde inte låta bli.. Köpte den utan att ha provat den så den är lite stor, och provade några andra modeller först efter. Men det är den rätta. :)

• MandyH
    Vaniljljus skrev 2014-06-30 11:03:50 följande:

MandyH: oh gosh, helt underbar! Jag ska också sy upp min, min kära mamma är duktig och ska också göra efter mina önskemål och det blir något sånär liknande din. nu när jag ser din bild är jag övertygad om att jag tänkt rätt i hur den ska se ut!

Vacker klänning!

Tack snälla du! :) Jag är verkligen supernöjd. Jag kan rekommendera att sy upp.. Kände verkligen när jag tog på mig den att det var MIN klänning! :)
  • LinaNordstrom

Försöker ladda upp en bild men det verkar inte funka... :/

• LinaNordstrom
    LinaNordstrom skrev 2014-06-30 15:30:44 följande:

Försöker ladda upp en bild men det verkar inte funka... :/

Det funkar visst om man skriver ett annat inlägg först.

Min klänning kommer från landybridal.co beställde måttsydd och den passade perfekt fick bara sy upp den lite då jag inte ville ha så höga klackar

• Himla
    Justine skrev 2014-06-26 22:09:43 följande:

provade min outfit idag tyllkjolarna lite långa som synes så det får fixas

Jättefin, påminner om min outfit :)
  • pysslingen

Tack alla snälla för era kommentarer om släp och hur ni gjorde/gör/kan göra. Jag ska åka till mormor och kolla om min klänning redan har någon bra "funktion" eller vad som kan passa att göra med den! :) 

• iso

min klänning! framsidan är väldigt enkel, det är egentligen baksidan och släpet som är grejen (enligt mig då :)  ).
  • Vichy
    Lina Å skrev 2014-06-30 12:36:15 följande:

Wow! Var kommer denna ifrån? @Lina Å
  • Himla
    Muffinen skrev 2014-07-01 16:24:00 följande:

Här är min dröm (enligt mig då förstås)!

Fin!!!! Och vad härligt med ballongerna till :)
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D