• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • mariaisabella

Det ska ju vara !! Och inte ??

• filibustern

Lollo92: oj så fin klänning! och fullständigt ÄLSKAR omgivningen! sånna där bilder vill jag att vi ska ha när vi gifter oss! ska ha skogstema så jag försöker klura ut vart man kan ta kort. :P 

• Lollo92
    filibustern skrev 2014-07-18 18:11:56 följande:

Lollo92: oj så fin klänning! och fullständigt ÄLSKAR omgivningen! sånna där bilder vill jag att vi ska ha när vi gifter oss! ska ha skogstema så jag försöker klura ut vart man kan ta kort. :P 

Detta var precis bakom kyrkan, så vi slapp åka iväg :)
  • filibustern
    Lollo92 skrev 2014-07-18 18:27:47 följande:
    Detta var precis bakom kyrkan, så vi slapp åka iväg :)
    underbart!
  • Ulrika Kallio

Här är vi! Älskade min klänning, den kändes helt rätt för mig. Den satt på så bra att den inte behövde hissas en enda gång på hela dagen. Var jättenervös över att det skulle bli ett enda hissande eftersom den var axelbandslös, men oroade mig i onödan.
  • Himla
    Ulrika Kallio skrev 2014-07-21 16:26:27 följande:
    Här är vi! Älskade min klänning, den kändes helt rätt för mig. Den satt på så bra att den inte behövde hissas en enda gång på hela dagen. Var jättenervös över att det skulle bli ett enda hissande eftersom den var axelbandslös, men oroade mig i onödan.
    Jättefin!
  • Josephine i Frankrike

Här kommer en liten bild på min klänning som jag bar för snart 2 månader sedan. Älskar den verkligen! Jag visste precis hur jag ville att den skulle se ut och underbara Garamaj hjälpte mig att skapa min drömklänning!

Fler bilder från vårt bröllop här i Frankrike finns på min blogg: 
    rivierabloggen.se

• kärleken
    Josephine i Frankrike skrev 2014-07-29 11:43:57 följande:

Här kommer en liten bild på min klänning som jag bar för snart 2 månader sedan. Älskar den verkligen! Jag visste precis hur jag ville att den skulle se ut och underbara Garamaj hjälpte mig att skapa min drömklänning!

Fler bilder från vårt bröllop här i Frankrike finns på min blogg: 
    rivierabloggen.se

Helt underbar klänning! Åh - perfekt överdel med ärmarna och ringningen! Så vackert. Jag tittar nog lite för mycket på andras klänningar fortfarande, även fast jag har m in och inte har någon möjlighet att fixa en till (tre veckor kvar) :)
  • WesternCape
    a ring on my finger skrev 2014-07-18 10:29:33 följande:

Alltså den där ryggen är bland det absolut vackraste jag har sett!

Tack så hemskt mycket! Du har bra smak;)
  • Septemberbrud

Ni har så vackra klänningar allihop!

Längtar tills jag kan lägga upp en bild på min. Den hänger här hemma men det är så svårt att ta en bra bild själv

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D