snowstars skrev 2012-05-08 21:27:19 följande:
Chcita - Kul att du är hemma igen, har saknat dig här på forumet. Låter som ni har haft det jättebra. Vilken himla otur med knät, hoppas verkligen att det går till sig. Läkare är ju.. hm.. lustiga.
Jag har i alla fall lyckats gå mina 45 minuter idag så jag känner mig nöjd. Tror jag får börja nätshoppa mer, det tar nämligen typ 45 minuter att hämta ett paket till fots från vårat utlämningsställe :P
Oh kul att vara saknad
![Solig Solig](https://www.brollopstorget.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-sunny.gif)
Ja det var helt underbart. Om man bara är ute efter fint boende (rent och fräscht) och suverän mat. Och inte partyställe eller kanske det största turiststället, så kan jag verkligen rekommendera "vårt" hotell.
Väldigt avskilt, inte jätteenormt så där att man går vilse på området bland alla hotellbyggnader liksom. Och väldigt nära stranden...
Ja jag hoppas att det "bara" är samma sak som jag råkade ut för för några år sen när jag fick sprickor i båda knäskålarna och "blåmärken" på skelettet på insidan av knäskålen... Det tog ju ett par år att läka helt, men jag var relativt bra efter några veckor bara jag undvek att sitta på knä.
Läkaren hade visst skickat remiss till fel ställe angående min blodpropp i fingret också. jag fick förhandsbesked från Hudkliniken på lasarettet för nån månad sen om att läkaren kontaktat dom för min räkning. Men det skulle varit kirurgen istället... *suck*
och läkaren trodde mig inte när jag sa att jag fått brev från hudkliniken heller...
Så nu måste jag ringa dit och höra om det blivit fel där - och hans remiss var till kirurgen men att det hamnade hos dom av nån anledning...
Duktigt av dig att ta en promenad och hämta paketet
Det är ju så man får dom där extra minutrarna. Fortsätt så