Inlägg från: Chicita |Visa alla inlägg
  • Chicita

Walk a mile!

Blev 15 minuter på bandet i dag och sammanlagt 30 min promenad ute med hunden.

• Chicita

Kör hårt passionsblomman Solig

Hur går det med pluggandet izredeam?

sofiasmamma: Ja vi har ätit tiramizou i två dagar nu så vi är inte direkt jättenyttiga nu vi heller Flört 
    Och det har blivit lite vin i helgen med... Så jag ska ge mig på bandet i morgon igen med ny energi hoppas jag Glad 

• Chicita

Nu ska jag ut med andra kortvändan med hunden...
    Ska verkligen försöka ställa mig på bandet i dag. Men troligtvis blir det i kväll. Jag går på det och maken går ut en längre vända med hunden Glad 

• Chicita

Men sjutton också... Fastnade på soffan och såg nu vad klockan var. Det blir ingen promenad på bandet nu inte.
    Hoppas det inte snurrar så mycket i skallen när vi ska ut på sista kvällskissningen med hunden för då kanske vi kan gå lite längre då istället 

• Chicita

Och jag fastnade igen... Har börjat sy på min egen medeltidsmantel nu (yllemantel). Och det är ju så roligt Skrattande

Men jag har ett par program jag brukar vilja se innan maken slutar jobbet. Kan kolla på dom och promenera samtidigt då kanske Glad

• Chicita
    izredam skrev 2012-03-27 17:58:41 följande:
    Så, grejade mina 2km idag. Heja heja.
    Tummen upp Solig

har bestämt mig för att jag är värd en mumsmums i kväll. Den där extra kvarten på bandet motsvarar ungefär en mumsmums *hihi*
  • Chicita

Ja vi åker till makens föräldrar nästa helg, eller tja förhoppningsvis redan på onsdag kväll om han inte behöver jobba på torsdag. Där är det fika varannan timme liksom. Och man kan ju inte fika utan kakor tycker svärmor Flört
    Så jag ska försöka hitta lite nyttigare alternativ att ta med mig.
    Vet att Digistive inte är så nyttiga egentligen, men det är i alla fall fullkorn till skillnad från en kaka med vitt mjöl... Så det kanske blir  något sånt 

• Chicita
    izredam skrev 2012-03-27 18:31:17 följande:
    svärmor är bagare, så som tur är vägrar hon att ha kakor och grejer hemma om det inte är något väldigt speciellt. Vi ska fira påsk hos pappas nyas bror nästa helg - vi får väl se vad som väntar där. Efter att ha sett deras julgodis innefattar så vet jag inte vad jag ska vänta mig...
    Ja det är ju tur i alla fall då. Många bagare undviker fikabröd och kakor har jag märkt. Man kanske skulle bli bagare istället Oskyldig

Nu blev jag ju nyfiken... Vad hade dom för julgodis Förvånad
  • Chicita
    izredam skrev 2012-03-27 18:44:13 följande:
    Allt, allt julgodis. Det var typ 7 olika sorters knäck och sen en hög med tryfflar i olika smak och fudge i flera varianter och cornflakes med choklad och rispuffar med choklad och mozartkulor och god knows what. Jag dog lite faktiskt, vi hade julgodis i flera veckor och då gör tydligen typ hela deras släkt julgodis tillsammans så jag vill inte ens tänka på hur mycket de hade gjort för att alla skulle få med sig en del hem...
    Åh jisses Förvånad
Svar på tråden Walk a mile!