Walk a mile!
Blev 15 minuter på bandet i dag och sammanlagt 30 min promenad ute med hunden.
Blev 15 minuter på bandet i dag och sammanlagt 30 min promenad ute med hunden.
Kör hårt passionsblomman
Hur går det med pluggandet izredeam?
sofiasmamma: Ja vi har ätit tiramizou i två dagar nu så vi är inte direkt jättenyttiga nu vi heller
Och det har blivit lite vin i helgen med... Så jag ska ge mig på bandet i morgon igen med ny energi hoppas jag
Nu ska jag ut med andra kortvändan med hunden...
Ska verkligen försöka ställa mig på bandet i dag. Men troligtvis blir det i kväll. Jag går på det och maken går ut en längre vända med hunden
Men sjutton också... Fastnade på soffan och såg nu vad klockan var. Det blir ingen promenad på bandet nu inte.
Hoppas det inte snurrar så mycket i skallen när vi ska ut på sista kvällskissningen med hunden för då kanske vi kan gå lite längre då istället
Och jag fastnade igen... Har börjat sy på min egen medeltidsmantel nu (yllemantel). Och det är ju så roligt
Men jag har ett par program jag brukar vilja se innan maken slutar jobbet. Kan kolla på dom och promenera samtidigt då kanske
Nu är jag stolt
45 minuter blev det i rätt bra tempo
Ja vi åker till makens föräldrar nästa helg, eller tja förhoppningsvis redan på onsdag kväll om han inte behöver jobba på torsdag. Där är det fika varannan timme liksom. Och man kan ju inte fika utan kakor tycker svärmor
Så jag ska försöka hitta lite nyttigare alternativ att ta med mig.
Vet att Digistive inte är så nyttiga egentligen, men det är i alla fall fullkorn till skillnad från en kaka med vitt mjöl... Så det kanske blir något sånt