Walk a mile!
Nu ska vi snart iväg till köpcentret och handla lite. Förhoppningsvis både kläder och hårfärg och mat...
Men vi får se vad jag klarar. Jag blir ännu yrare, virrigare och tröttare i en sån miljö
Nu ska vi snart iväg till köpcentret och handla lite. Förhoppningsvis både kläder och hårfärg och mat...
Men vi får se vad jag klarar. Jag blir ännu yrare, virrigare och tröttare i en sån miljö
Välkommen Pernillisen
MBT-skor är så kallade "Massaiskor". Dom har en nästan rund sula så att man rullar över i steget. Du får alltså en mjukare gång.
Googla MBT eller Massaiskor så tror jag du hittar bra information.
Finns kopior som inte är lika dyra. Men även dom billigare ligger en bit över tusenlappen...
My name is Pernilla, numera
Aha! Ja jag har för mig att jag provade en sådan sort en gång i butik, kopior då. Förstod inte varför folk tyckte dom var så konstiga att gå, jag tyckte mer dom var behagliga. Så då borde man kanske investera sig i ett par sådana :).
Såg att någon frågade om löparband också. Jag kan rekommendera Reebok - T.32. Hade själv ett sådant som jag sålde för ett litet tag sedan. Mer åt gymbandens riktning. Jag fick lägga till en tusenlapp extra istället för ett attract på XL i Göteborg.
Chicita: Hur är attracten när man väl "gått in dom"? :)
Min hund kan bli väldigt upprörd och springa till ytterdörren och skälla och yla och ha sig även om det är mitt på dagen. Och om jag kollar så är det ingen där.
Men flera av dom gångerna så har jag trott att han var nödig och gått ut. Och då har vi nästan alltid sett rådjur en bit från huset (och dom brukar gå över vår tomt ibland )
Usch jag är så himla trött i dag. Känner mig som en urvriden disktrasa ungefär
Stackars er som känner er hängiga, krya på er!
Fick en ofrivillig 60 min promenad idag då sambon glömt mina bilnycklar i sin ficka.. Så ikväll kan jag knappt stå på benen, har så jäkla ont. Är nog att gå i kylan som gör det värre.
Vår trädgård är ett oskrivet blad.
2600 kvadratmeter stor tomt. Ett hus på 200 kvadrat (fotyta = 100 kvadrat) samt ett gammalt hus på ca 50 kvadrat som ska rivas och ersättas med garage när vi får råd någon gång i framtiden...
Annars är det helt tomt.
Ja någon gammal vinbärsbuske som har överlevt då...
Vi fick gräsmatta förra året. Men annars har vi inte gjort något alls. Jag gillar inte att ligga i rabatter och pyssla, så vi har sagt att vi i princip inte ska ha så mycket sånt här. Maken är inte heller trädgårdsintresserad.
Så det blir kanske lite bärbuskar och ett staket på framsidan, och nån gång kanske det blir en grillplats i slänten om vi orkar rensa upp den *hihi*