Jag får alltid ont där i foten när jag går och står mycket i obekväma skor, men det har nog med min konstiga fotform att göra... Så lyssna inte så mycket på mig, men det är ungefär den känslan du pratar om och brukar också komma flera timmar efteråt och gå över på en eller ett par dagar.
I helgen har vi varit hos svärföräldrarna, fredagen bestod i 3 timmar i bil utan ac. Inte att föredra. Katten var genomsvettig när vi kom fram, stackars bebis. Tillråga på allt så hade vi då, efter två timmars bilresa, ingen kattlåda där. Vi kör vår "extralåda" mellan min pappa och sambos föräldrar, nu hade den blivit kvar hos pappa - så det var bara att sätta sig i biljävlen och åka dit och hämta den (tar ca en timme fram och tillbaka, och efter två timmar i bilen var vi inte direkt sugna). Sen blev det grillning och en lite längre promenad med deras golden. Trevlig promenad blev det i alla fall - hittade ett område jag inte visste fanns, sambo gjorde ju naturligtvis det då det ligger rätt nära hans föräldrar - men ska vi flytta tillbaka till mariestad någon gång så är det helt klart där vi ska bo. Så söta hus <3
Lördagen spenderades på klassfotbollen, mycket stå still och dum som jag var hade jag bara ett linne med mig. Har aldrig haft ont av att jag har bränt mig i solen förut, men trots solskyddsfaktor sitter jag fortfarande och har ont i axlarna. Och sambon han bara skrattar, skadeglädje är den enda sanna glädjen :P Idag har jag därför hållit mig inne, det enda jag gjort är att vi åkte hem (tidigt för att slippa värmen dock) och sen har vi handlat. ICA har ac <3 och tittat f1. Men ett par meter promenad blev det ju i alla fall.