Precis - det var vad jag tyckte också, angående träningen alltså :) Vi har ett badhus precis bredvid skolan, så jag kan ju inte påstå att det är en omväg på något sätt..
Jo, vi vet ju inte hur det kommer gå heller, hon ska börja med cellgifter nu på måndag eller tisdag (kommer inte ihåg riktigt), innan vi vet hur bra de fungerar så vill läkarna inte säga något alls... Men det är klart det går över, förr eller senare. När farfar gick bort så var han så dålig att han inte kunde röra sig alls de sista månaderna och efter ett tag så accepterade man det ju. Men man behöver klara den där perioden tills dess först tyvärr... Men om jag bara rör lite mer på mig så borde det ju vara okej med lite chips eller extra mat eller vad det nu är jag vill ha. Sen påstås det ju så flitigt att man mår SÅ mycket bättre av att röra på sig (man frigör endorfiner och what not) - så det gör mig nog gott :)
Såg att du skulle opereras? Orkar inte läsa igenom allt ni har pratat om de senaste månaderna, vad är det du ska operera?