Inlägg från: Principisessan |Visa alla inlägg
  • Principisessan

Hur ska ni göra/gjorde ni era mini smyg bröllop?

Åh, fick hem skorna jag beställde idag. Helt galet snygga!, så nöjd med dem :)

• Principisessan

Nano: tack :) Kia: tror du inte föräldrarna förstår ändå? Att ni inte ville ha något större ? När ens egna föräldrar var unga så var det ju hyfsat vanligt med enklare bröllop och långt ifrån alla som hade sådär stort med ett års planering.

• Principisessan

Vad typiskt! Vi dock hem vigselintyg o hindersprövning idag:) det närmar sig.... Tänkte dra med sambon på klädprovning nån dag nu också

• Principisessan

Ska ni ha utan dina andetag som ingång ? Eller menade du som solosång? Vi ska ha bachs Ave Maria som ingångsmusik, psalm 84 och 201 ( om vi nu ska ha 2 st) och topgun anthem som utgångsmusik. Funderade även på om det gick att byta ena psalmen mot vår låt, så vore det himla trevligt. Dock vet jag inte hur vi ska göra. Ingen av oss sjunger och vet i te om vi ska ha en solist när vi är så få.

• Principisessan

Ja jag kan inte så många psalmer, förutom de vid skolavslutningar. Dessa kändes lite bröllop och inte så hysteriska i melodin med orgel :)

• Principisessan

Trancit: lycka till isag! Marianagdalena: hoppas du hinner fixa håret, finns ingen annan på samma salong annars?

• Principisessan
    MariaMagdalena skrev 2013-02-08 14:42:25 följande:
    Tack så mkt =)

Igår fick jag brev från transportstyrelsen ang nytt körkort. Åkte dit i all hast innan jag skulle hämta min andra hälft på jobbet, skyndade mig in i apparaten som tar kort och sen-blackout! Hur klåen ska min nya namnteckning se ut?? Haha! Inte blev det vackert inte för inte hade jag tänkt så långt som att "öva" på att skriva det nya efternamnet nåt innan Så kom ihåg sånt tjejer!
    hahah :) kan tänka mig det! satt och övningsskrev ett par gånger när jag bestämt mig för att byta namn men visst kändes det ju himla ovant! 

har ni inga bilder på er? :)  
  • Principisessan

Vad kul! Om ni tänkt göra en fotobok så har photobox jättefina bröllopsfotoböcker med hårda pärmar. Nu har jag äntligen fått tag på en solist, som dessutom kunde ordna med gitarrkomp. Känns skönt att fått det klart, det var ju inget måste men kul att kunna ha vår låt och göra vigseln lite mer personlig. Så sambons kläder är klara, så när som på slipsen. Mina kläder o skor med, hans ring ska betalas nästa lön, så det är bara barnens klänningar kvar . Känns skönt :)

Svar på tråden Hur ska ni göra/gjorde ni era mini smyg bröllop?